بارش برف در برخی از مناطق استان

مدیر کل مدیریت بحران گلستان گفت: طوفان، شب گذشته در استان گلستان، سقف شماری از واحد های مسکونی را تخریب و برخی از درختان را از ریشه در آورد که منجر به خسارت در برخی از مناطق استان گلستان شده است.

خسارت طوفان 115 کیلومتری به برخی از منازل گلستانی ها

به گزارش گلستان24،"صادقعلی مقدم" مدیر کل مدیریت بحران گلستان در گفتگو با خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت خسارت ناشی از طوفان شب گذشته در استان گلستان گفت: تا کنون 31 مورد آسیب به واحد های مسکونی در گرگان گزارش شده است.

وی در ادامه به بررسی خسارات طوفان به تاسیسات برق استان اشاره کرد و افزود: طوفان همچنین سبب شکسته شدن شاخه درختان و افتادن آن بر روی شماری از خودروها در شهر گرگان و بندرترکمن منجر شده است.

مدیرکل مدیریت بحران گلستان همچنین تصریح کرد: حدود ساعت 23 دیشب طوفانی با سرعت 72 تا 115 کیلومتر بر ساعت گلستان را در نوردید که تا بامداد به همراه بارش شدید باران ادامه داشت.

همچنین، "محمود محمدقلی پور" رئیس گروه پیش بینی و صدور پیش آگاهی های جوی هواشناسی گلستان در این راستا گفت: از حدود ساعت 23 دیشب تا کنون در توسکا چال مینودشت 64 میلیمتر ، گرگان 62 و هشت دهم و در کلاله 61 و یک دهم میلی متر باران بارید.

وی افزود: در این مدت در گنبد کاووس نیز 46 و در بندرترکمن و علی آباد کتول هم 35 میلیمتر بارش باران ثبت شده است.

رئیس گروه پیش بینی و صدور پیش آگاهی های جوی هواشناسی گلستان تصریح کرد: بارش برف، مناطق کوهستانی گلستان مانند درازنو کردکوی و اولنگ رامیان را سفید پوش کرد.

گفتنی است، بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی، این سامانه ناپایدار تا امشب در استان گلستان فعالیت خواهد کرد و از اواخر شب، از استان گلستان خارج خواهد شد.

منبع:گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار