مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان گفت: بر اثر بارندگی شدید و سیلاب دیشب راه ارتباطی 4 روستای شهرستان مراوه‌تپه استان گلستان مسدود شده است.

راه ارتباطی 4 روستای شهرستان مراوه‌تپه بسته شده است

 به گزارش گلستان 24، صادق‎علی مقدم  اظهار داشت: بر اثر جاری شدن سیلاب جاده 4 روستای شهرستان مراوه‌تپه که روز گذشته بازگشائی شده بود، دوباره بسته شده و برق این روستاها نیز بر اثر شدت بارندگی قطع شده است.

راه ارتباطی

وی افزود: هم‌اکنون راه ارتباطی روستاهای آق قلعه، گوگ‌دره، پست‌دره بالا و پائین با مرکز شهرستان بسته شده و برق این روستاها قطع است.

مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان تصریح کرد: نیروهای راهداری و برق در تلاش برای بازگشائی مسیر و وصل کردن برق این روستاها هستند.

مقدم افزود: راه ارتباطی روستای تاریخی و گردشگری زیارت گرگان نیز دیشب به علت طغیان رودخانه، ریزش کوه، و وارد شدن گل و لای و نشست جاده 2 ساعت بسته شد و پس از فروکش کردن سیلاب این جاده دوباره بازگشائی شد.

وی اظهار کرد: روز گذشته نیز راه ارتباطی این چند روستا در شهرستان مراوه تپه بسته شده بود که با تلاش راهداران راه موقت برای عبور مردم روستا ایجاد شده بود.

مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان گفت: پیش بینی می‌شود تا عصر امروز این شرایط جوی در استان گلستان ادامه داشته باشد و به تدریج از میزان ناپایداری کاسته می‌شود.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار