مرد جوان 23 ساله گرگانی، مادر زنش را به دلیل اختلافات خانوادگی با ضربات چاقو در جنگل‌های هزارپیچ گرگان به قتل رساند.

قتل مادرزن در جنگل‌های هزارپیچ گرگان/ نجات معجزه‌ آسای همسر قاتل جوان

24 خردادماه سال جاری خانواده‌ای به پلیس آگاهی گلستان مراجعه کرده و اعلام کردند که مادر آنها چند روزی است که مفقود شده و هیچ اثری از وی وجود ندارد.

به گزارش گلستان24، بلافاصله اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی گلستان پس از تشکیل پرونده، تیم ویژه‌ای را برای تحقیقات گسترده و یافتن این فرد تشکیل دادند.

پس از چند روز تحقیقات پلیسی مشخص شد که این خانم، روزهای گذشته و برای آخرین بار همراه دامادش دیده شده که گویا با بهانه بیماری عروس این خانواده، وی را از خانه خارج کرده و دیگر هیچ خبری از این خانم بدست نیامده است.

از آنجایی که داماد 23 ساله خانواده، فردی سابقه‌دار بوده و از جایگاه اجتماعی مناسبی نیز در جامعه برخوردار نیست و با توجه به آنکه این فرد آخرین نفری بوده که همراه مادرخانمش دیده شد، پلیس تمرکز تحقیقاتی را بر روی این فرد بیشتر کرد.

سابقه‌دار بودن داماد خانواده باعث شد تا به گونه‌ای رفتار کند که هیچ سرنخ محکمی برای پلیس در خصوص احتمال وقوع جنایت توسط این فرد به جای نگذارد؛ به گونه‌ای که داماد خانواده در پیگیری‌های پرونده مفقودی مادر خانمش، با آسودگی و اطمینان خاطر به پلیس آگاهی مراجعه می‌کرده و حتی مطالبه تسریع رسیدگی پرونده را از پلیس داشته است.

پس از پنج ماه تحقیقات شبانه‌روزی پلیس و جمع‌آوری اخبار و اطلاعات پلیسی، از آنجا که امکان وقوع جنایت توسط داماد خانواده وجود داشت، در نهایت کارآگاهان با دستور مقام قضایی، این فرد را به مدت یک هفته تحت نظر شبانه‌روزی قرار می‌‌دهند.

بیماری همسر، بهانه قتل مادرزن/ نجات معجزه‌آسای همسر قاتل جوان

این داماد 23 ساله که فردی سابقه‌دار و شرور بوده است، با وجود آنکه تلاش می‌کرد حقیقت را پنهان کند، اما در نهایت در حالی که راهی جز اعتراف برابر پلیس نمی‌دید، پرده از وقوع جنایتی بی‌رحمانه برداشت.

او در اعترافاتش به قتل مادر خانمش اعتراف کرد و بیان کرد که روزهای گذشته زمانی که مادر خانمش نسبت به برخی رفتارهای خلاف قانونش اعتراض کرده و اختلافی بین آنها بوجود آمده بود، به بهانه بیماری همسرش، مادر خانمش را از منزل خارج کرده و به عمق پنج کیلومتری جنگل‌های منطقه هزارپیچ گرگان برد و با ضربات چاقو وی را به قتل رساند.

این قاتل جوان پس از قتل مادر خانمش، پیکر بی‌جان این زن را در پای یکی از درخت‌های جنگل رها کرد و با آسودگی خاطر به خانه بازگشت.

گفتنی است، این قاتل جوان حتی قصد داشته تا همسر باردارش را نیز به دلیل اعتراض‌های پیاپی نسبت به مفقودی مادرش در همان نقطه به قتل برساند اما زمانی که همسرش را با موتورسیکلت به سمت محل جنایت می‌برده، دوستانش وی را مشاهده کردند و او نیز از اقدام به قتل منصرف شده و به بهانه‌های مختلف، به خانه بازگشته‌اند.

کشف بقایای جسد در جنگل‌های هزارپیچ/ قاتل در اختیار کارآگاهان

رئیس پلیس آگاهی گلستان در خصوص این پرونده جنایی  گفت: پس از اعتراف متهم، با هماهنگی مقام قضایی بازسازی صحنه جنایت انجام شد.

مجتبی مروتی بیان کرد: پس از کشف بقایای جسد و انجام نمونه‌برداری توسط پلیس و پزشکی قانونی، متهم برای تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی گلستان قرار داده شده است.

وی اضافه کرد: متهم فردی سابقه‌دار است که بارها رفتارهای پرخاشگرانه و اقدام به جرائم خشن و سرقت را در پرونده خود دارد.

مجتبی مروتی در پایان ابراز کرد: متاسفانه بسیاری از جرائم، سرقت‌ها و قتل‌هایی که به وقوع می‌پیوندد، با سلاح سرد و ابزار نامتعارف تیز شکل می‌گیرد که تصویب قانون مبارزه با تولید و حمل سلاح‌های سرد نامتعارف می‌تواند تاثیر بالایی را در کاهش جرائم خشن، جرم و جنایت داشته باشد.

انتهای پیام/

منبع: گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار