دهیار، اعضای شورای اسلامی و بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهید اشرفی اصفهانی روستای سالیکنده در نخستین روز از ایام ا… دهه مبارک فجر به دیدار خانواده معظم و معزز شهید و یکی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس رفتند.

دیدار با خانواده شهید و جانباز در روستای سالیکنده+تصاویر

به گزارش گلستان 24، دهیار، اعضای شورای اسلامی و بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهید اشرفی اصفهانی روستای سالیکنده در نخستین روز از ایام ا… دهه مبارک فجر به دیدار خانواده معظم و معزز شهید و یکی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس رفتند.

آنان در دیداری صمیمانه با خانواده شهید سرافراز محمدباقر گالش و جانباز سرافزار حاج قربانعلی گالش، امنیت و آسایش مردم را مرهون ایثار و از خودگذشتگی و رشادت های جوانانی دانستد که با نثار خون پاک خویش عزت و اقتدار مردم و کشور را تضمین کردند.

شهید محمدباقر گالش از روستای سالیکنده از توابع شهرستان کردکوی در آبان ماه سال 61 در عملیات محرم در منطقه موسیان به درجه رفیع شهادت نایل گشت و پیکر پاک و مطهر این شهید در گلزار شهدای روستای سالیکنده به خاک سپرده شد.

یاد و خاطره تمامی شهدای اسلام و انقلاب خصوصا شهدای این خطه از ایران پهناور گرامی باد.

???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

دیدار با جانباز سرافراز حاج قربانعلی گالش

??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

ارسال نظر

  • ahuora
    0

    قربانعلی گالش روحش شاد

آخرین اخبار