یادواره شهید دردی کمی ، تنها شهید روستای مرزی قلعه جیق بزرگ با حضور پرشور مردم قدر شناس روستا برگزار شد.

تصاویر/برگزاری یادواره تنها شهید روستای قلعه جیق بزرگ

یادواره شهید دردی کمی تنها شهید روستای مرزی قلعه جیق بزرگ گمیشان روز گذشته با حضور فرماندار گمیشان ، فرمانده سپاه ناحیه گمیشان ، نماینده ولی فقیه در سپاه گمیشان و حضور پرشور مردم روستا برگزار شد.

به گزارش گلستان 24، فرماندار گمیشان در این یادواره گفت:خدمت صادقانه به مردم استمرار راه شهدا،است.وی خاطر نشان کرد:شهادت بالاترین درجه ای است که انسان در نزد پروردگار خویش داردوشهید به معنای واقعی پاسخ دهنده به ندای خداوند است فرماندار گمیشان افزود:شهید کسی است که کمک کرد وعده ی خداوند درروی زمین تحقق پیدا کند واز وجود پاکش گذشت ومایه گذاشت و درخت انقلاب راآبیاری نمود.ضمیر اظهار داشت:ما باید درتمام مراحل بیاد شهدا باشیم تا راهمان را درست انتخاب کنیم زیرا را ه شهید روشنایی است وادامه راه آنان عمرانی وآبادانی جامعه است.

وی افزود: شهدا درس بسیار بزرگی به ما آموختند و تنها چیزی که باعث پیروزی ما در هشت سال دفاع مقدس شد، همت، اراده و روحیه بسیجی شهدای گرانقدر بود که بر قدرت تسلیحاتی چندین کشور که در اختیار دشمن بود، غلبه کرد.

فرماندار گمیشان گفت: راه شهدا پر است از جانفشانی و رشادت‌های فراوان که ما نیز باید ادامه‌دهنده راه آنها باشیم و در انجام کارهایمان از روحیه ایثار و از خودگذشتگی برخوردار باشیم.

درپایان مراسم به خانواده شهید دوردی کمی توسط فرماندار گمیشان هدایایی به رسم یاد بود تقدیم شد.

گفتنی است:شهید دردی کمی درسال 1367به درجه رفیع شهادت نایل گردید.

yadvare05

yadvare02

yadvare03

 yadvare01

yadvare04

yadvare06

yadvare07

yadvare08

yadvare09

yadvare10

انتهای پیام/ساحل گمیشان

ارسال نظر

آخرین اخبار