مدیرکل فرودگاه‎های گلستان:

مدیر کل فرودگاه‎های استان گلستان از رشد ۶۴ درصدی پروازهای استان گلستان خبر داد و گفت: در فرودگاه‎های گلستان ۴۴ پرواز در طول هفته انجام می‌شود که این تعداد به ۷۲ پرواز افزایش یافته است.

پروازهای فرودگاه‌های استان گلستان ۶۴ درصد افزایش یافت

به گزارش گلستان24، رامین آذری ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان گلستان اظهار داشت: پویایی هر فرودگاه به تعداد و پروازهای آن فرودگاه بستگی دارد و نخستین برنامه ما در استان گلستان افزایش پرواز‎ها بوده است.

فرودگاه‎های استان گلستان

وی از رشد 64 درصدی پروازهای استان گلستان خبر داد و تصریح کرد: در استان گلستان 44 پرواز در طول هفته اتفاق می‎افتاد که این تعداد به 72 پرواز افزایش یافته است.

مدیر کل فرودگاه‎های استان گلستان ادامه داد: با بیان اینکه ظرفیت‎های جدید هواپیمایی باعث شده که هرشب ساعت 22 پروازه تهران به گرگان و شش صبح پروازه گرگان به تهران را داشته باشیم.

آذری یادآور شد: میزان پروازهای زاهدان از استان گلستان از هفته‎ای 2 بار به 4 بار افزایش پیدا کرده که هر پرواز آن نزدیک به 95 صندلی دارد.

وی اظهار کرد: پرواز به بندرعباس را می‎توانیم در 15 روز آینده داشته باشیم اما نیاز است که آژانس‎های هوایی این پرواز را چارتر کنند.

مدیرکل فرودگاه‎های گلستان از راه‎اندازی پرواز گرگان به استانبول خبر داد و گفت: ظرفیت پروازی از گرگان به استابول در صورتی که مورد استقبال قرار بگیرد 95 صندلی است و نیاز است که آژانس‎های هوایی چارترهای این پرواز را انجام دهند.

آذری با بیان اینکه از 28 مهر ماه فرودگاه کلاله راه‎اندازی شده و شنبه‎ها و چهار شنبه‎ها 2 پرواز به تهران دارد، گفت: تداوم و پایداری پروازهای کلاله مسئله مهمی است که باید مسئولان به آن کمک کنند تا در شرق استان پروازهای فرودگاه کلاله را حفظ کنیم.

وی از ساخت ترمینال جدید با مساحت  9 هزار و500 متر خبر داد و گفت: امیدواریم با توجه به کمبود فضای ترمینال فعلی تا شش تا 8 ماه آینده این ترمینال تکمیل شود.
منبع : تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار