امام جمعه شهر خان ببین:

مام جمعه شهر خان ببین گفت: اعلمی در دانشگاه منابع طبیعی گرگان با افکار غرب گرایی صحبت می کند که در جهت حفظ منافع و ارزشهای انقلاب نیست.

حرف‎های غرب‎گرایانه اعلمی برخلاف منافع انقلاب است

به گزارش گلستان24، حجت الالسلام والمسلمین «محمد علی بیات» امام جمعه شهر خان ببین گفت: اعلمی در دانشگاه منابع طبیعی گرگان با افکار غرب گرایی و بر خلاف توصیه های رهبر معظم انقلاب صحبت می کند که در جهت حفظ منافع و ارزشهای انقلاب نیست.

حرف‎های غرب‎گرایانه اعلمی برخلاف منافع انقلاب است

وی با اشاره به پیاده روی عظیم اربعین حسینی، اظهار کرد: دهها میلیون نفر از ۷۰ کشور جهان، امسال در زیارت اربعین امام حسین (ع) شرکت کردند و حضور میلیونی مردم در زیارت امام حسین (ع) هر سال با شکوه تر برگزار می شود.

حجت الاسلام بیات ضمن تسلیت رحلت بانوی فداکار و مبارز مرحومه مرضیه حدیدچی، بیان کرد: مرحومه دباغ از ابتدای مبارزات قبل و بعد از انقلاب در کنار امام راحل بود وبارها دستگیر و بشدت شکنجه شد و بعد از پیروزی انقلاب نیز تا آخر عمر در کنار امام و مقام معظم رهبری با قبول مسئولیت هم انجام وظیفه کرد.

وی با اشاره به قرارگرفتن در آستانه هفته بسیج، تصریح کرد: یکی از الطاف خداوند به کشور ما تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل بود و  تشکیل حلقه های صالحین بسیج در بحث روشنگری و ایجاد بصیرت و روحیه دینی و انقلابی موثر است.

خطیب نمازجمعه خان ببین با بیان اینکه یکی از مشکلات اساسی جامعه ما مشکل بیکاری است، خاطرنشان کرد: مسئولین باید در این جهت تلاش کنند و ما نیز باید در جهت تقویت جبهه مقاومت تلاش کنیم که امنیت امور کشور ما مرهون تلاش آنها در خارج از مرزهاست.


منبع : گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار