رحیم احمدی روشن گفت: ما بخاطر جریان هسته ای مصطفی نداده ایم ، شما آرمانهایتان چیست ؟ اگر آرمانهای شما سانتریفیوژ ، غنی سازی و ... نیست ، پس چیست ؟ سپاه وبسیج را که قبول ندارید ، سپاهی که شبانه روز زحمت می کشد را قبول ندارید ، این چه مرضی است که شما دچار هستید و جواب مردم را چه خواهید داد.

انتقاد پدرشهید احمدی روشن از تیم مذاکره کننده هسته ای در گرگان

 به گزارش گلستان 24، رحیم احمدی روشن پدر شهید مصطفی  احمدی روشن دانشمند شهید هسته ای امشب 19 بهمن ماه در یادوراه شهدای هسته ای که در مسجد حضرت امیر (ع) گرگان برگزار شد اظهار داشت: در سالهای 82 تا 84 کلاه گشادی سر دولتمردان وقت رفت و بسیاری از پیچ و مهره های صنعت هسته ای کشور پلمپ شد.

احمدی روشن افزود: اما در سال 84 و باروی کار آمدن دولت احمدی نژاد با فرمان مقام معظم رهبری که پلمپ ها را باز کنید بچه های انقلاب انرژی گرفتند و مانند یک غلام حلقه به گوش برای کشور کار کردند و صنعت هسته ای کشور را اعتلا بخشیدند.

وی ادامه داد: در اصفهان مشغول سخنرانی بودم که یکی از وسط جمعیت داد زد و مطالبی گفت و کسی خواست از این طرف مجلس جوابش را بدهد که گفتم بشین و بعد خودم به آن فرد گفتم که آیا درست است در آن طرف به پیامبر اسلام توهین کنند و نشریه ای میلیونی کاریکاتور موهن علیه پیامبر تو منتشر کند ، آنوقت ما با آنها پیاده روی کنیم که  بعد دیدم آن فرد ساکت شد.

پدرشهید مصطفی احمدی روشن خطاب به دولتمردان گفت : اگر خوب بودید و در مسیر آقا حرکت کردید ما غلام شما هستیم و کفش هایتان را هم جفت می کنیم اما اگر در مقابل رهبری بایستید و در مقابل استکبار قد خم کنید شما را نخواهیم بخشید .

وی افزود: ما بخاطر جریان هسته ای مصطفی نداده ایم ، شما آرمانهایتان چیست ؟ اگر آرمانهای شما سانتریفیوژ ، غنی سازی و ... نیست ، پس چیست ؟ سپاه را که قبول ندارید ، بسیج را که قبول ندارید ، سپاهی که شبانه روز زحمت می کشد را قبول ندارید ، این چه مرضی است که شما دچار هستید و جواب مردم را چه خواهید داد.

احمدی روشن ادامه داد: همواره حواسمان باشد کسی که در مملکت خدمت می کند وظیفه ماست که از او حمایت کنیم ، این جمله رهبری است ، رهبر فرموده دولت را حمایت کنید البته انتقاد سازنده هم باید بشود .

وی گفت : عقب نشینی در مقابل دشمنی که به دنبال باز کردن تک تک پیچ و مهره های صنعت هسته ای ماست اشتباه است البته که دشمن فقط به دنبال مسئله هسته ای نیست ، مشکل آنها اسلام است ./گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار