فرماندار کردکوی: معنویت و دین سرلوحه کار مدیران و مسؤولان باشد

فرماندار کردکوی گفت: در نظام و کشوری که الگو و مقتدایی همچون امام حسین (ع) دارد مسائلی همچون فساد، اختلاس و امثال آن که در دوره‎های مختلف بوده، معنا ندارد و در شأن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیست.

مسائلی همچون فساد و اختلاس در شأن نظام نیست

به گزارش گلستان24، مجتبی جمالی پیش از ظهر امروز در جمع مدیران ادارات شهرستان کردکوی، با اشاره به راهپیمایی اربعین حسینی، اظهار داشت: مهم‎ترین وجه برگزاری مراسمات این چنینی عبرت‎آموزی و بهره‎گیری از فرصت‎ها و درس‎های واقعه کربلاست.

مجتبی جمالی

وی افزود: تمامی واقعه کربلا اعم از قیام کربلا و قبل و بعد از آن یک روش و درس برای عالمیان بوده که همین امر باعث استمرار و ماندگاری نهضت کربلا شده است.

راهپیمایی اربعین حسینی بزرگترین و موثرترین اجتماع مذهبی دنیاست

فرماندار کردکوی با بیان اینکه راهپیمایی اربعین حسینی بزرگترین و موثرترین اجتماع مذهبی دنیاست، گفت: با گذشت یک هزار و 400 سال از واقعه کربلا همچنان نهضت کربلا زنده و ماندگار است که با گذشت زمان عمیق‎تر و پرشکوه‎تر می‎شود.

جمالی با بیان اینکه توفیقات کسب شده در محاسبات سیاسی بین‎المللی به دلیل بهره‎گیری از نهضت عاشورا و تفکر شیعی است، بیان کرد: قیام امام حسین(ع) درس‎های فراوانی داشته که برای همه افراد، گروه‎ها و زمان‎ها کاربرد دارد زیرا واقعه کربلا در تأثیرگذاری واقعه محدودیت ندارد.

وی با بیان اینکه ملت ایران با تأسی از نهضت سالار شهیدان ظلم‎ستیزی و استکبارستیزی را سرمشق خود قرار داده است، تصریح کرد: توفیقات ارزشمندی در بخش‎های مختلف به ویژه در مذاکرات هسته‎ای شامل ایران شده که این توفیقات به پشتوانه ایدئولوژی و تفکر جمهوری اسلامی ایران که برخاسته از نهضت استکبارستیز امام حسین (ع)  بوده، حاصل شده که در برابر زورگویی‎ به ظاهر ابرقدرت‎های جهان ایستاده است.

معنویت و دین باید در حاکمیت ایجاد و سرلوحه کار مدیران و مسؤولان شود

فرماندار کردکوی با تأکید بر اینکه معنویت و دین باید در حاکمیت ایجاد و سرلوحه کار مدیران و مسؤولان شود ، اذعان داشت: در نظام و کشوری که الگو و مقتدایی همچون امام حسین (ع) وجود دارد مسائلی همچون فساد، اختلاس و امثال آن که در دوره‎های مختلف بوده، معنا ندارد و در شأن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیست.

جمالی افزود: وقتی کربلا را «کُلُّ یَوْمٍ عَاشُورَا و کُلُّ أَرْضٍ کَرْبَلاء» نامیدند به معنای آن نیست که منتظر کربلای دیگری باشیم بلکه تمامی صحنه‎های زندگی، کاری و شخصی باید مصادیقی از نبرد حق و باطل باشد و امور زندگی همه ما اقتدای به آرمان‎های سالار شهیدان و برگرفته از نهضت عاشورا باشد.


منبع : عدالت خواهان

ارسال نظر

آخرین اخبار