دکتر سید علی طاهری :

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: اگر امروز افرادی به بهانه ترس از تحریم ها، در پی سازش با دشمن هستند همانند این است که در عصر امام حسین علیه السلام با یزیدیان سازش کرده اند.

عدم سازش با نظام سلطه یکی از درس های بزرگ عاشورا

به گزارش گلستان 24، حجت الاسلام دکتر سید علی طاهری نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در بین عزاداران حسینی در مسجد حضرت رسول(ص)گرگان ضمن تسلیت ایام گفت: دهه محرم، زمان ویژه ای برای خواندن زیارت عاشورا است، قرائت این دعا در زندگی دنیوی و اخروی فرد، تاثیرات فراوانی دارد خواندن زیارت عاشورا علاوه بر تاثیرات آن، معنا و مفهوم آن بسیار پرمحتوا میباشد.

سیدعلی طاهری (1)

حجت الاسلام طاهری در بیان برخی از دعاهای این زیارت افزود: اولین دعای زیارت عاشورا بعد از سلام ها و لعن ها، دعا برای یاری امام زمان علیه السلام است، انسان از خداوند میخواهد که در راه امام زمان خویش با دشمنان بجنگد، باید بدانیم معنا و مفهوم این آیات بدان معنا نیست که حتماً باید در زمان ظهور با دشمنان بجنگیم بلکه باید با دشمنان اسلام در زمان خویش بجنگیم. در دنیای امروز، نظام سلطه با یزیدیان برابری میکند.

اگر امروز افرادی به بهانه ترس از تحریم ها، در پی سازش با دشمن هستند همانند این است که در عصر امام حسین علیه السلام با یزیدیان سازش کرده اند.

سیدعلی طاهری (2)

مردم ما باید بدانند اگر نزد خداوند آبرو میخواهند باید در مسیر امام حسین قدم بردارند.

متاسفانه امروزه شاهد هستیم شان و منزلت برخی عزاداری ها کم شده است و در آن مراسمات، ارزش های معنوی رعایت نمیشود این موضوع را بارها تذکر داده ایم ولی متاسفانه هیچ اقدامی صورت نگرفته است، باید در نظر داشته باشیم حضرت برای حفظ ارزش های دین به شهادت رسید امیدواریم برادران و خواهران ما، آن ارزش ها را حفظ کنند.


انتهای پیام /

ارسال نظر

آخرین اخبار