نفر اول مسابقات جهانی محاسبات ذهنی ریاضی گفت: کاپ قهرمانی خود را که در مسابقات جهانی محاسبات ذهنی ریاضی بدست آوردم تقدیم شهدای مدافع حرم کرد.

کاپ قهرمانی جهان خود را تقدیم شهدای مدافح حرم می کنم

به گزارش گلستان24، 38سال از ایستادگی و از خود گذشتگی ملت ایران در برابر بی‌عدالتی‌ها و توطئه‌های دشمنان می‌گذرد و در این سال‌ها دشمنان به‌دنبال خدشه‌دار کردن اندیشه‌ها و تفکرات بوده‌اند و امروز مدافعان حرم با انگیزه و اخلاص در دفاع از حریم امامت و ولایت، دفاع از عزت مسلمین در برابر استکبار و دشمنان ایستاده‌اند.

اگر شهدای مدافع حرم نبودند، امروز تروریست‌ها در مرکز ایران بودند. چه شهدای سوریه و چه عراق اگر نبودند، امروز اثری از حرم اهل‌بیت(ع) نبود.

ارزش این شهیدان همانند ارزش شهید جنگ 8 ساله است.

تفاوت ندارد از هر سرزمینی هر کس که فدایی حرم است، جزئی از این جریان محسوب می‌شود.

بهشت دری به نام جهاد دارد و مدافعان، رزمندگان و جانبازان وارد آن می‌شوند.

بهترین توصیف درباره شهدای مدافع حرم را رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: «حقیقتا هـم شـهدای شـما، هـم خانواده هـا، پـدران، مـادران و فرزنـدان آنـان، حـق بزرگی بر گـردن همـه ی ملت ایـران دارند. ایـن شـهدا امتیازاتـی دارند: یکـی ایـن اسـت کـه اینهـا از حریـم اهل بیـت در عـراق و سـوریه دفـاع کردنـد و در ایـن راه بـه شـهادت رسـیدند.

امتیـاز دوم ایـن شـهدای شـما ایـن اسـت کـه اینهـا رفتنـد بـا دشـمنی مبـارزه کردنـد کـه اگـر اینهـا مبـارزه نمی کردنـد ایـن دشـمن می آمـد داخـل کشـور… اگـرجلویش گرفتـه نمی شـد مـا باید اینجـا در کرمانشاه و همـدان و بقیه اسـتانها بـا اینهـا می جنگیدیم و جلـوی اینهـا را می گرفتیم. در واقع ایـن شهدای عزیـز ما جـان خودشان را در راه دفاع از کشـور، ملت، دیـن، انقلاب اسلامی فـدا کردند.

امتیـاز سـوم هـم این اسـت کـه اینهـا در غربـت بـه شهادت رسیدند. ایـن هـم یـک امتیـاز بزرگـی اسـت. این هـم پیش خـدای متعـال فرامـوش نمی شـود».

و اما امروز شاهدیم کودکی نابغه عمق ارادت و دلدادگی خود را نسبت به شهدای مدافع حرم اینگونه بیان می کند:

dsc_5036

امیرعلی علیایی نژاد نابغه کردکویی و نفر اول مسابقات جهانی محاسبات ذهنی ریاضی در کشور امارات می گوید:

“”” من این کاپ جهانی رو تقدیم میکنم به تمام شهدای مدافع حرم… “””

 

شهدای مدافع حرم امروز بصیرت افزایی می کنند که حتی امروز عشق و ارادت کودکان این سرزمین دیدنی و دیدنی و دیدنی است.

گفتنی است؛ بیست و یکمین دوره مسابقات بین‌المللی محاسبات ذهنی UCMAS 2016 در دبی برگزار شد.

در این دوره از مسابقات که با حضور 33 کشور جهان برگزار شده بود ایران با اخذ چهار مقام قهرمان بزرگ، شش مقام قهرمانی و 69 مقام اولی، 64 مقام دومی و 18 مقام سوم موفق به کسب مقام نخست در جهان شد.

در این دوره از مسابقات نیز پنج دانش‎آموز گلستانی که چهار نفر آنها اهل شهرستان کردکوی و یک نفر اهل شهرستان بندرگز بودند، شگفتی‎ساز شدند .

اسرا یوسفی در بخش INTER A ، امیرعلی علیانی‎نژاد و یسری سلیمانی در ELEMENTERY A موفق به کسب مقام اول شده و سیده‎مریم حسینی و وانیا افضلی در INTER B مقام دوم مسابقات جهانی محاسبات ذهنی ریاضی را به دست آوردند.

منبع : رادکانا

ارسال نظر

آخرین اخبار