وبلاگ "هیأت مجازی نوشت:

این بار هم دشمنان با برنامه ریزی های خود، دین ما و چهره های محبوب اعتقاداتمان را هدف گرفته اند. مطمئن باشید از این "جو" به راه افتاده، حاکمان عربستان هم حمایت می کنند و خشنود هستند، زیرا هدف آنها نیز جز این نیست.

یادمان نرود، بهترین انسان های دو عالم “عرب” هستند
اتفاقات اخیر، آتش اختلافات ایران و عربستان را شعله ور کرد و باعث شدت یافتن تنفر ملت ایران از حاکمان پلید و ملحد عربستان شد اما در این میان باز هم گروهی هستند که می خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند!

چندی هست جو ضد عربی فضای مجازی ایران را فرا گرفته، اگرچه بهانه آن ها اتفاقات اخیر می باشد اما کاملا مشهود و ملموس است که جریاناتی پشت این "جو" بوجود آمده هستند و هدف آن ها رواج نژادپرستی و توهین کلی به عرب هاست.

کسانی که تحت تاثیر این جو هستند، خوب است این را بدانند که بهترین انسان های دو عالم "عرب" هستند؛ همان پیامبران و چهارده معصوم عزیز و بزرگوار. آری، این بار هم دشمنان با برنامه ریزی های خود، دین ما و چهره های محبوب اعتقاداتمان را هدف گرفته اند. مطمئن باشید از این "جو" به راه افتاده، حاکمان عربستان هم حمایت می کنند و خشنود هستند، زیرا هدف آنها نیز جز این نیست.

با فحاشی، توهین و نژادپرستی به جایی نخواهیم رسید، اگر رگ غیرت مان به جوش آمده، بیاییم درس عبرتی بزرگ به حاکمان عربستان بدهیم. بیاییم برای جهاد آماده شویم و برای حمایت از شیعیان یمن و دیگر مظلومان جهان، آماده شویم. این جا نشستن و توهین کردن "غیرت" نیست، غیرت این است که سلاح برداریم و کشوری که کعبه دل ها در آنجاست را از مفسدان پلید، پاک کنیم و همانطور که رهبری گفتند، بینی سعودی ها را به خاک بمالیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار