رییس کتابخانه‌های عمومی گالیکش گفت: کتابخانه شهید چمران روستای قلی تپه، کتابخانه‌ نمونه گلستان در بیست و چهارمین دوره بزرگداشت هفته کتاب شد.

کتابخانه‌ای از گالیکش، کتابخانه‌ نمونه گلستان شد + تصاویر

به گزارش گلستان24،مرتضی رنگریز در گفت‌وگو با خبرنگار نیلکوه گفت: آیین بیست و چهارمین دوره بزرگداشت هفته کتاب برای تکریم از فعالان کتاب و کتاب‌خوانی گلستان برگزار شد و بر اساس ارزیابی‌های اداره کل کتابخانه‌های عمومی گلستان، کتابخانه عمومی مشارکتی شهید چمران روستای قلی تپه از توابع بخش مرکزی شهرستان گالیکش به‌عنوان کتابخانه نمونه استان انتخاب شد.

وی جذب روستائیان مخصوصاً جوانان در امر کتاب‌خوانی، فراهم نمودن فضای سالم و مناسب جهت استفاده و آمادگی کنکور مخصوصاً افراد مستمند که در منزل فضای مناسب مطالعه ندارند، نشست جلسه مطالعه ماهانه برای جوانان، استفاده از فضای کتابخانه جهت آموزش قران و کلاس‌های فنی حرفه‌ای برای کلیه اقشار روستایی را ازجمله موارد این انتخاب برشمرد.

رنگریز گفت: کتابخانه شهید چمران قلی تپه با بیش از 5 هزار جلد کتاب مرجع، علمی، دانشگاهی، اجتماعی، دینی و مجلات هفتگی و ماهانه اعم از مجلات کشاورزی، روستایی، کودکان و جوانان، ورزشی و بهداشتی از 8 الی 14 فعال است.

0097yiutj

به گزارش «نیلکوه» حاج غلامرضا فرامرزی فرهنگی بازنشسته گالیکش و ساکن روستای قلی تپه این شهرستان آذرماه سال 1389 منزل خود را تا زمانی که کتابخانه نیاز دارد برای افتتاح آن اهدا کرد.

مدیر کتابخانه قلی تپه همچنین جنب دانشگاه آزاد گالیکش که در حال احداث است زمینی به مساحت 300 مترمربع اهدا کرد که در آنجا کتابخانه ساخته شود.

korghtg 1

korghtg 1

korghtg 1

korghtg 1

korghtg 1

korghtg 1

korghtg 1

korghtg 1

korghtg 1

korghtg 1

منبع:گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار