معاون هواشناسی استان گلستان:

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی استان گلستان گفت: سرمای هوا، بارش پراکنده و خفیف برف در استان گستان تا بامداد جمعه در استان گلستان ادامه دارد.

سرمای هوا تا جمعه در استان گستان ادامه دارد

به گزارش گلستان24،از ظهر امروز بارش برف در استان گلستان کاهش یافته اما همچنان بارش ها به صورت پراکنده در استان گلستان تا بامداد جمعه ادامه دارد.

وی افزود: از اواخر امشب تا روز جمعه بارش برف به صورت پراکنده تنها در مناطق کوهپایه ای جنوب استان گلستان مانند کردکوی، گرگان، علی آبادکتول، آزادشهر، پارک ملی گلستان و مراوه تپه ادامه دارد و در مناطق بالادست مانند گنبدکاووس، آق قلا، بندرترکمن و غیره از اواخر امشب بارشی نداریم.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی استان گلستان تصریح کرد: مردم استان فردا نیز هوای سرد و دمای زیر صفر درجه را تجریه می‌کنند.

رحمان‌نیا درباره تفاوت این سامانه سرد با سرمای سال 86 گفت: این توده که بیش از نیمی از کشور را تحت تاثیر قرار داده، سامانه پرفشار سیبری است اما ماندگاری سامانه سرد سال 86 بیش از 16 روز بود اما این سامانه سرد روز شنبه از استان خارج می‌شود.

وی اظهار کرد: با توجه به کاهش 15 تا 20 درجه ای دمای هوا در استان گلستان، برخی مناطق استان امروز دمای 11 درجه زیر صفر را تجربه کردند.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی استان گلستان افزود: تاکنون بیشترین میزان بارش برف در استان گلستان نیز در منطقه کوهستانی افراتخته با 80 سانتی متر گزارش شده است.

منبع:تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار