کاهش محسوس دما در مشگین‌شهر

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: هم‌اکنون برش برف در برخی شهرستانهای استان اردبیل نظیر سرعین و نیر به ۴۰ سانتیمتر رسیده و بارش در مناطق مختلف استان ادامه دارد.

ارتفاع برف در اردبیل به ۴۰ سانتیمتر رسید

به گزارش گلستان24، بارش برف که از شب گذشته بیشترمناطق استان را در برگرفته هم اکنون نیز در بسیاری از مناطق استان اردبیل ادامه دارد و این بارش در شهرستانهای سرعین و نیر به 40 سانتیمتر رسیده است.

ارتفاع برف در اردبیل به ۴۰ سانتیمتر رسید

وی با اشاره به اینکه در ارتفاعات استان به ویژه سبلان نیز شاهد بارش برف به صورت چشمگیری هستیم، افزود: انتظار می‌رود بارش برف تا شب در مناطق مختلف استان ادامه داشته باشد و نیاز است در این زمینه همشهریان نکات ایمنی را رعایت کرده و در استفاده از وسایل گازسوز هوشیاری لازم را داشته باشند.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: بارش برف در شهرهای گرمی 40 سانتیمتر، گرمی 15، سرعین 39، نمین 10 و اردبیل 30 سانیتمتر تا صبح امروز گزارش شده و امروز بارش برف در اردبیل بسیار شدید بوده و نسبت به روز گذشته افزایش داشته است.

دولتی‌مهر تصریح کرد: در مجموع دمای هوای استان به صورت چشمگیری کاهش یافته است به طوری که هم اکنون سردترین شهرستان در استان اردبیل مشگین‌شهر با منفی 4 درجه بوده و دمای هوای اردبیل نیز منفی یک درجه گزارش شده است.

وی گفت: سامانه سرد و هوای برفی فردا صبح به تدریج از استان خارج می‌شود و انتظار می‌رود شمال استان شاهد بارش برف و باران در این روزها باشد و امیدواریم با بارش برف و باران در مناطق مختلف استان شاهد خوشحالی کشاورزان منطقه باشیم.
منبع : تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار