ترافیک سنگین و لغزندگی محور ناهارخوران

بارش شدید برف در شهرستان گرگان که از ساعت‌های گذشته آغاز شده است، باعث لغزنده شدن سطح خیابان‌های شهر و ایجاد ترافیک سنگین در محور ناهارخوران شده است.

بارش شدید برف در گرگان+  عکس

به گزارش گلستان24، ورود جبهه هوای سرد در استان گلستان از شامگاه روز دوشنبه افزایش یافت و این جبهه هوای سرد از صبح روز سه‌شنبه با بارش برف در تمام سطح استان گلستان همراه بوده است.

ترافیک سنگین و لغزندگی

امروز استان گلستان و شهرستان گرگان پاییزی همراه با سرما و برف را تجربه کردند به گونه‌ای که تمامی نقاط شهر سفیدپوش شد و این بارش برف در برخی از خیابان‌های شهر با لغزنده بودن سطح خیابان‌ها همراه بود.

عصر سه‌شنبه بارش برف متوقف شد اما از ساعاتی پیش بارش شدید برف در نقاط مختلف استان بخصوص در شهرستان گرگان دوباره آغاز شد و این بارش همچنان ادامه دارد.

در حال حاضر خودروهای زیادی در محور ناهارخوران گرگان حضور دارند که به دلیل شدت لغزندگی سطح محور، ترافیک شدید ایجاد شده و بنابر مشاهدات این ترافیک در نقاط مختلف این محور بدون حرکت و ساکن است.

بسیاری از خودروها به دلیل عدم استفاده از زنجیر چرخ با سرخوردن خودرو مواجه می‌شوند و به همین دلیل ترافیک سنگین و کندی در تردد در این محور حاکم است.

در محور روستای زیارت شهرستان گرگان نیز به دلیل شدت بارش برف و کوهستانی بودن محور، تردد بدون زنجیر چرخ به سختی انجام می‌شود که عدم استفاده از زنجیر چرخ ممکن است باعث ایجاد حوادث رانندگی شود.

پلیس راهور به منظور کاهش بار ترافیکی موجود در محور ناهارخوران، ورود خودروها به محور ناهارخوران را ممنوع کرده است و در حال حاضر هردو مسیر رفت و برگشت از ناهارخوران برای خروج خودروها از محور و حرکت به سمت مرکز شهر در نظر گرفته شده است.

همچنین بر اساس اعلام رئیس پلیس‌راه استان گلستان، تمامی محورهای مواصلاتی استان باز است اما به دلیل شدت بارش برف و یخ‌زدگی سطح جاده، تردد بدون زنجیر چرخ امکان‌پذیر نیست.

گفتنی است، براساس اعلام روابط‌ عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان، تمامی مدارس ابتدایی و پیش‌دبستانی و همچنین مدارس استثنایی استان گلستان امروز(چهارشنبه سوم آذرماه جاری) تعطیل است.


منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار