مردم گرگان بخوانند

اینها اگر میتوانستند نام 5آذر را از بیمارستان گرگان حذف میکردند، ولی چون در دفن این روز ناکام ماندن در پی تحریف تاریخ برآمده و نویسندگان قلم به مزد را اجیر کردند .

 پنج آذر57 و سر اصلاحات در گرگان

به گزارش گلستان24،متوسلیان فعال سیاسی و احتماعی گرگانی نوشت: در حالیکه قم، تبریز، ورامین، مشهد، تهران و ... روزهای برجسته ای در تاریخ انقلاب دارند ، چرا پنجم آذر گرگان، برای گرگانی ها اینقدر ناشناخته مانده است؟

چرا در دهه شصت که اوج هیجانات و شور انقلابی حاکم بود حتی درحد چندثانیه از مراسمی در تکریم و بازخوانی آن روز گرگانیها و قیامشان علیه طاغوت خبری نبود؟

این همه مراسم ریز و درشت با بودجه های نجومی برگزار شده و میشود، چرا برای 5آذر گرگان از این مراسم خبری نبوده و نیست؟

پاسخ همه این سوالات و شبهات در یک نکته نهفته است:جناب سر اصلاحات در پنج آذر 57 گرگان ,هیچ نقشی نداشته است و برعکس چهره منتقد و مقابلش (که جانباز انقلاب بوده و فرزندش را نیز تقدیم انقلاب کرده) چهره فعال و در پیشانی تظاهرات پنج آذر بوده است. (رجوع کنید به منابع تاریخی موثق منطقه).

چون حضرتشان در بزرگترین افتخار انقلاب گرگانیها بدون اثر می باشد پس این روز باید در تاریخ دفن شود.به همین سادگی!

اینها اگر میتوانستند نام 5آذر را از بیمارستان گرگان حذف میکردند، ولی چون در دفن این روز ناکام ماندند در پی تحریف تاریخ برآمده و نویسندگان قلم به مزد را اجیر کردند تا با رمان نویسی کذب و داستان سرایی خود را به دروغ قهرمان آن واقعه بنامند.

هم اینانند که بخاطر حذف حماسه 8 دی مردم گرگان از هیچ کاری دریغ نکرده و نمی کنند.

 قمی ها و تبریزی ها و ورامینی ها  بمناسبت سالگرد قیام شهرهایشان،  همه ساله و منظم به دیدار رهبر انقلاب می روند؛ حتی مردم رشت در سالگرد 8دی 88 با رهبری دیدار داشتند؛

هیچ پرسیده ایم چرا مرکز نظام از افتخارات سیاسی انقلابی گرگان بی خبر و گرگانیها از دیدار با رهبری محرومند؟؟!!

راستی؛در 40 سال گذشته چندبار در نماز جمعه گرگان از 5آذر و چهره ها و عوامل اصلی و صحنه گردان آن ، سخنی گفته شده است؟

طی 7سال گذشته چندبار از  یوم_الله_8دی گرگان ذکری شده است؟

منبع:عدالت خواهان گلستان

ارسال نظر

آخرین اخبار