مدیرکل بهزیستی گلستان گفت: طی بخشنامه ای که به شهرستان ها ابلاغ شد، تمام مراکز موظف هستند در یخبندان، خدمات شبانه روزی خود را به نیازمندان و کارتن خواب ها ارائه کنند.

مراکز بهزیستی گلستان موظف به پذیرش کارتن خواب‌ها است

 به گزارش گلستان24 ، ابراهیم غفاری،  با تاکید بر این که بهزیستی پیش از شروع سرما آمادگی لازم را برای این شرایط یخبندان داشت، اظهار کرد: طی بخشنامه ای که به شهرستان ها ابلاغ شد، تمام مراکز موظف هستند در یخبندان، خدمات شبانه روزی خود را به نیازمندان و کارتن خواب ها ارائه کنند.

پذیرش کارتن خواب ها در بهزیستی

وی با بیان این که در گلستان ۲۸ مرکز اقامتی، دو مرکز سرپناه شبانه روزی و چهار مرکز DIC داریم، افزود: به مراکز اعلام شد که بدون هیچ قید و شرطی موظف به ارائه خدمات شبانه روزی بوده و هر کارتن خواب یا بی سرپناهی مراجعه می کند موظف به پذیرش هستند.

غفاری بیان کرد: در سطح شهر گرگان مراکز موظف به گشت زنی بودند تا افرادی در سطح شهر دیده می شوند را به مراکز هدایت کنند و در این مدت یخبندان هم چهار نفر پذیرش شدند.

وی ادامه داد: در آزادشهر ۱۲ نفر و در آق قلا هم سه نفر نفر پذیرش شدند.

مدیرکل بهزیستی گلستان خاطرنشان کرد: مراکز DIC از ساعت ۷ الی ۸ باز می شوند اما اعلام شد که شبانه روزی باز باشند و حتی در تعطیلات موظف به ارائه خدمات شدند.

وی اضافه کرد: میانگین نگهداری شبانه ما ۲۰ نفر بود که به ۳۰ نفر افزایش یافت و موظف بودند که روز ها هم ارائه خدمت داشته باشند.

غفاری با یادآوری این که خدمات عادی بهزیستی در جریان است، گفت: سرپناه شبانه برای کارتن خواب ها از اذان مغرب تا ساعت ۸ صبح مراکز دایر است و هیچ محدودیتی برای پذیرش ندارد.


منبع : رادکانا

ارسال نظر

آخرین اخبار