داوران گرگانی رشته تیراندازی به نهمین دوره مسابقات تیراندازی قهرمانی سلاح‌های بادی آسیایی دعوت شدند.

دعوت از داوران گلستانی برای قضاوت مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا

به گزارش گلستان24، برای نخستین‌بار در تاریخ تیراندازی استان گلستان، دو بانوی گلستانی برای قضاوت نهمین دوره مسابقات تیراندازی قهرمانی سلاح‌های بادی آسیایی دعوت شدند.

عوت از داوران گلستانی

الهه دهرویه و زهرا طهماسبی که به ترتیب نایب رئیس هیأت تیراندازی گرگان و مسؤول هیأت تیراندازی بسیج خواهران استان گلستان را بر عهده دارند به عنوان داوران موفق از استان گلستان برای قضاوت این رقابت‌ها دعوت شدند.

الهه دهرویه در گرگان اظهار کرد: تمام تلاش ما در بخش بانوان تیراندازی شهرستان گرگان و استان گلستان، پیشرفت تیراندازی بانوان و حرکت به سوی جلو است.

 

وی ادامه داد: بانوان ما با وجود کمبود شدید امکانات تمرینات خود را با جدیت و علاقه دنبال می‌کنند و این اطمینان را دارم که اگر امکانات مناسب برای بانوان تیرانداز در گرگان و استان فراهم شود شاهد شکوفایی بیش از پیش بانوان استان خواهیم بود.

نایب رئیس هیأت تیراندازی شهرستان گرگان خاطرنشان کرد: در بخش داوری نیز تمام تلاش من و خانم طهماسبی این است که بتوانیم نام استان گلستان را در عرصه ملی و نام ایران را در عرصه بین‌المللی بر بلندای افتخار به اهتزاز در آوریم.

 

دهرویه بیان کرد: بسیار جای خوشحالی دارد که برای نخستین‌بار در تاریخ تیراندازی استان گلستان، داوران خانم آن هم دو نفر برای قضاوت چنین رقابت‌هایی انتخاب شدند و انتخاب من و خانم طهماسبی به طور قطع مسؤولیت ما در آینده را بیشتر خواهد کرد.

وی گفت: تقاضای ما از مسؤولان پرتلاش اداره ورزش و جوانان شهرستان و استان این است که نگاه ویژه‌تری به رشته تیراندازی داشته باشند.

دهرویه در پایان اضافه کرد: این بانوان با کمترین امکانات موجود به گونه‌ای تمرین می‌کنند که در مسابقات ملی افتخارات خوبی را کسب می‌کنند و اگر امکانات به سطح مطلوبی برسد مطمئن باشید نام این بانوان در لیست تیم‌های ملی ما ثبت خواهد شد.

لازم به ذکر در سال جاری اولین تیم تیراندازی نوجوانان و جوانان دختر استان و همچنین تیم دختران بسیجی در این رشته در قالب پایگاه استعدادیابی به همت بخش بانوان هیأت تیراندازی استان گلستان تشکیل شد.

انتهای پیام/

 

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار