فرماندار ویژه گنبدکاووس گفت: حوزه مشاور جوان فرمانداری ویژه گنبدکاووس حائز رتبه برتر استان گلستان در حوزه جوانان شد.

مشاور جوان فرمانداری گنبدکاووس رتبه برتر گلستان در حوزه جوانان

 

به گزارش گلستان 24، محمد حمیدی صبح امروز در نخستین جلسه شورای مشورتی جوانان فرمانداری ویژه گنبدکاووس در سال جدید که با موضوع تبیین برنامه‎های سال 1394 برگزار شد از کسب رتبه برتر حوزه مشاور جوان فرمانداری ویژه در استان گلستان خبر داد و اظهار کرد: بر اساس ارزیابی حوزه مشاور جوان استانداری گلستان خانم «اعظم پاکدل» مشاور جوان فرمانداری ویژه گنبدکاووس و شورای مشورتی جوانان فرمانداری ویژه گنبدکاووس حائز بهترین عملکرد شدند و رتبه اول را در سطح استان کسب کردند.

وی تصریح کرد: از این پس جلسات این شورا با حضور پنج عضو ثابت اداره ورزش و جوانان، هلال‌احمر، آموزش و پرورش،بسیج، فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‎شود چرا که اهم دغدغه‎های جوانان در حیطه کاری و وظایف این ادارات است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس یادآور شد: در برنامه‎های سال جدید مصوبات کارگروه‎های شورای جوانان فرمانداری به کارگروه‎هایی چون اشتغال، مبارزه با مواد مخدر،آموزش و پرورش ارجاع داده خواهد شد تا اجرایی شود.

حمیدی توجه به حوزه‎های اجتماعی و فرهنگی را از اولویت‎های حوزه جوانان فرمانداری دانست و اذعان کرد: عملکرد حوزه مشاور جوان فرمانداری نشان داد که می‌توان با دست خالی هم در حوزه جوانان فعالیت‎های اثرگذاری انجام داد.

وی همچنین با اشاره به وظایف اداره ورزش و جوانان در حوزه‎های مختلف مسائل جوانان بر لزوم ویژه بینی ظرفیت‎های قانونی و استفاده بیشتر از امتیازات و توجه بیشتر به حوزه اجتماعی تاکید کرد.

اعظم پاکدل مشاور فرمانداری گنبدکاووس نیز در این جلسه به تشریح برنامه‎های سال 1394 در حوزه جوانان پرداخت و آئین‌نامه شورای مشورتی جوانان را قرائت کرد و افزود: در سال 93 با تشکیل شورای مشورتی جلسه کارگروه‌های اشتغال فرهنگی و اجتماعی و ورزشی همچنین اتاق فکر و هم‎اندیشی‎ها و نشست‎ها در مجموع 30 جلسه پیرامون مسائل جوانان تشکیل شده است.

در ادامه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس به معرفی ظرفیت‎های ورزشی شهرستان پرداخت و 10 نفر از اعضای شورا نیز به بیان دیدگاه‎ها و نظرات خود پیرامون برنامه سال 1394 پرداختند.

در پایان از اعضای فعال شورای مشورتی جوانان فرمانداری گنبدکاووس در سال 1393 با اهدای لوح سپاس تقدیر و قدردانی شد./ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار