۱۶ آذر نشان از پایمردی و ایستادگی دانشجوی مسلمان در برابر نظام

رئیس موسسه غیرانتفاعی کمیل کردکوی گفت: امروز وظیفه جامعه علمی پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با توجه به تأکید معظم له بر تولید علم و جنبش نرم افزاری در راستای تحقق اهداف توسعه علمی است.

امروز وظیفه جامعه علمی پیروی از منویات مقام معظم رهبری است

به گزارش گلستان24، صابر کشیری بمناسبت گرامیداشت 16 آذر روز دانشجو به خبرنگار ما گفت: اینجانب 16 آذر ماه را به عنوان نماد آزادگی و استکبار ستیزی دانشجوی مسلمان گرامی داشته و ضمن تبریک این روز به تمام دانشجویان به خصوص دانشجویان موسسه غیرانتفاعی کمیل توفیقات روزافزون دانشجویان عزیز را در همه امور فردی و اجتماعی به ویژه در عرصه فعالیت‌های علمی، پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی از خداوند متعال خواهانم.

رئیس موسسه غیرانتفاعی کمیل کردکوی

رئیس موسسه غیرانتفاعی کمیل کردکوی با بیان اینکه 16 آذر نشان از پایمردی و ایستادگی دانشجوی مسلمان در برابر نظام سلطه است، افزود: 16 آذر و روز دانشجو فرصتی ارزشمند برای بررسی هویت تاریخی و رسالت ملی و دینی دانشجویان است.

وی اظهار کرد: این روز یادآور رشادت دانشجویانی است که سینه خود را در برابر تیرهای استعماری دشمن سپر کردند و در گذر زمان فریاد ضد استکباری ملت ایران را به گوش جهانیان رسانده اند.

کشیری اذعان کرد: دانشجوی آگاه با الهام از سیره سیاسی الهی امام امت، نصایح رهبر فرزانه انقلاب و حرکت در خط سرخ شهادت توانسته است دور از هیاهوی تبلیغاتی دشمنان، استقلال طلبی، آزادی خواهی و استکبار ستیزی خود را حفظ کند.

رئیس موسسه غیرانتفاعی کمیل کردکوی با بیان اینکه امروز زمان پیشرفت علوم مختلف است، خاطرنشان کرد: دانشمندان و پیش آهنگان جهاد علمی با تلاش و نثار خون خود انگیزه دانش پژوهی و فناوری را در نسل امروز تقویت کردند.

وی در خاتمه تأکید کرد: امروز وظیفه جامعه علمی پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با توجه به تأکید معظم له بر تولید علم و جنبش نرم افزاری در راستای تحقق اهداف توسعه علمی است.

انتهای پیام/

منبع : رادکانا

ارسال نظر

آخرین اخبار