چه کسی پاسخگو است؛

همزمان با شروع مراسم اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان، به طرز عجیبی اینترنت بسیاری از کاربران اینترنت مخابرات استان گلستان قطع و تاکنون وصل نشده است.

قطعی عجیب اینترنت مخابرات گلستان از آغاز مراسم اجلاسیه 4000 شهید !

به گزارش گلستان24، مراسم باشکوه اختتامیه اجلاسیه ملی ۴۰۰۰ شهید همیشه سرافراز استان گلستان صبح امروز پنج شنبه 25 آذر ماه 95، در حالی برگزار گردید که همزمان با شروع این مراسم، به طرز عجیبی اینترنت بسیاری از کاربران اینترنت مخابرات استان گلستان قطع و تاکنون وصل نشده است.

قطعی عجیب اینترنت مخابرات گلستان

قطعی اینترنت در شهر گرگان و برخی شهرهای دیگر استان، گلایه شدید کاربران استفاده کننده از این سرویس را به همراه داشت زیرا بسیاری از آن ها، آخرین تصاویر و اخبار اجلاسیه بزرگ 4000 شهید استان گلستان را از بستر اینترنت دریافت می کردند.

در همین راستا، خبرنگار ما برای جویای این مشکل، با سامانه 2020 پشتیبانی اینترنت شرکت مخابرات مخابرات استان گلستان تماس گرفت اما این سامانه به صورت گویا اعلام کرد: "با سلام، به اطلاع می رسانیم که مشکل به وجود آمده از جانب مخابرات می باشد، لذا از کاربران می خواهیم تا زمان برطرف شدن مشکل صبور باشند".

با این اوصاف، اختلال اینترنت آن هم در روز برگزاری مراسم بزرگ اجلاسیه 4000 شهید استان گلستان قابل قبول نیست، چرا که در این روز، بسیاری از اخبار بر روی بستر اینترنت از سوی مردم و خبرنگاران مخابره می شود که این موضوع در این روز مهم استانی، قابل قبول نیست و مسئولین مخابرات در این خصوص بایستی پاسخگو باشند.

اما یک سوال و آن هم این است که چرا هر وقت مناسبت مهمی و یا رویداد تاریخی در استان گلستان روی می دهد، با اختلال اینترنت مواجه هستیم. این امر همیشه باعث به وجود آمدن شکوایه های فراوانی از سوی مردم علیه مخابرات شده است که متاسفانه گوش مخابرات از این شکوایه ها پر بوده و در صدد برطرف کردن مشکل بر نمی آید.

اینکه مسئولین مخابرات چه کاری در این راستا انجام می دهند در امر تبلیغات های خودشان بوده، اما در عمل این چنین نیست و مردم هیچ گونه تغییری در این خصوص لمس نکرده اند.

با این حال مسئولین مخابرات برای حفظ آبروی این استان هم که بود، تمهیدات لازم را برای جلوگیری از اختلال احتمالی را انجام می دادند تا شاهید این اتفاق نبودیم.

انتهای پیام/


منبع : گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار