سرقت کابل های تلفن ثابت در عقیلی محله کردکوی بار دیگر منجر به قطع ارتباط تعدادی از مشترکین تلفن ثابت در این نقطه از شهر شد.

سرقت کابلهای تلفن در کردکوی+تصاویر

سرقت کابل‌های مخابرات همچنان ادامه دارد و این بار سارقان کابل، کابلهای مشترکین عقیلی محله کردکوی را به سرقت برده و موجب قطعی خط تلفن ثابت و شبکه اینترنت بخشی از این محله شدند.

 به گزارش گلستان24، به گفته برخی شهروندان در این محله؛ سرقت کابلهای عقیلی محله کردکوی به سریال دنباله داری تبدیل شده که در پی آن به طور سلسله وار ارتباط اغلب مشترکان مراکز مخابراتی قطع می شود.

آقای مجاور عقیلی یکی از شهروندان عقیلی محله (نواب صفوی) در گفتگو با خبرنگار ما در این رابطه اینگونه بیان می کند: در طول یکی و دوسال اخیر کابل تلفن عقیلی محله به سرقت می رود. هر بار که به سرقت می رود طی چند روز تا یک هفته از نعمت داشتن خدمات تلفن و اینترنت محرومیم.

وی افزود: کابلهای این محله سرقت رفته و این سرقت را به کلانتری محله خبر دادیم که صورت جلسه هم انجام گرفته و به مخابرات ارسال شد ما منتظریم که خرابی برطرف شود.

DSC07934

یکی دیگر از شهروندان عقیلی محله گفت: کابل های تلفن ثابت در این نقطه خیلی پایین قرار دارند و در دسترس همه می باشد لذا هرکسی می تواند با هر وسیله ای آن را قطع کند.

این شهروند کردکویی ادامه داد: ما مردم عقیلی محله از شرکت مخابرات تقاضا داریم به این وضع سروسامانی دهد.

وی تأکید کرد: کابلها درست و منظم وخارج از دسترسی قرار گیرند تا راحت بریده و قطع و دزدیده نشوند.

DSC07928DSC07935

انتهای پیام/رادکانا

 

ارسال نظر

آخرین اخبار