سردار جوانی:

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: کسانی که سعی دارند برای ریشه فتنه آدرس غلط بدهند به ایجاد کمیته صیانت از آرا در سال 87 برگردند، این کمیته از یک سال قبل با هدف القای بی اعتمادی به نظام و ایجاد تردید در سلامت انتخابات تشکیل شد.

ماهیت فتنه می گوید «حصر» کم است/ برخی سعی دارند فتنه فراموش شود/ ارتباط فتنه 88 با اجلاس برلین و نشست حزب صهیونیستی سبزهای آلمان
 

به گزارش گلستان24، سردار یداله جوانی، مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در تجمع انقلابی 9 دی مردم ولایتمدار شهرستان گرگان که در مصلی وحدت این شهرستان برگزار شده بود، گفت: ملت ایران پرچم دار جبهه حق در جنگ چندین ساله حق و باطل است.

فتنه 88 پیچیده ترین و خطرناک ترین توطئه علیه انقلاب اسلامی بود

وی حماسه 9 دی را روز بصیرت و میثاق با ولایت فقیه خواند و افزود: حماسه 9 دی پیچیده ترین، بزرگترین، شکننده ترین و خطرناک ترین توطئه علیه انقلاب اسلامی را در هم شکست و نشان داد که ملت ایران در اوج پایبندی به ارزش ها، تکلیف مداری، دفاع از حق، حضور بهنگام و انجام وظیفه در قبال انقلاب اسلامی قرار دارد.

سردار جوانی با اشاره به فرازی از فرمایشات مقام معظم رهبری، تاکید کرد: حماسه بی نظیر 9 دی باید زنده نگه داشته شود تا نسل آینده در تدام انقلاب اسلامی وظیفه خود را در برابر توطئه ها به درستی بشناسند.

خالق حماسه 9 دی آحاد ملت بودند/ مردم اقدامات ضد نظام بازیگران فتنه را تشخیص دادند

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی متذکر شد: 9 دی نشان داد ملت ایران جریان نفاق را به درستی تشخیص می دهد، ملت بصیر ایران وقتی دیدند فریب خوردگان دشمنان ایران اسلامی، برای مبارزه با اصل نظام به صحنه آمدند، درنگ نکردند و به صورت خودجوش و بر اساس غیرت دینی پا به عرصه گذاشته و قیام 9 دی را خلق کردند.

وی خالق حماسه 9 دی را آحاد ملت با هر سلیقه و گرایشی دانست و ابراز کرد: مردم به درستی فهمیدند که بازیگران فتنه برای بی ثابت سازی ایران، برای از بین بردن استقلال ملت، برای مقابله با اسلام و برای براندازی نظام کمر بسته بودند.

بصیرت در گروی یادآوری ابعاد فتنه است/ عده ای می خواهند فتنه فراموش شود

سردار جوانی با اشاره به ابعاد فتنه 88 و اصرار عده ای برای از بین بردن نام و یاد فتنه، تصریح کرد: بر اساس خطبه 53 نهج البلاغه بصیرت در گروی تحلیل تاریخ و عبرت گرفتن از آن است لذا برای اینکه از تکرار فتنه جلوگیری شود باید مدام آن را یادآوری کنیم و بازیگران آن را به درستی بشناسانیم.

برخی رفع حصر را دفاع از «حقوق شهروندی» می نامند/ ماهیت فتنه می گوید «حصر» کم است

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد: عده ای سعی دارند با تحریک جوانان به خصوص در دانشگاه ها مسئله رفع حصر را القا کنند و این مطالبه خود را دفاع از «حقوق شهروندی» می نامند، لذا باید فتنه و ماهیت آن را مدام تکرار کنیم تا به این عده پاسخ دهیم.

وی ادامه داد: اگر ماهیت اصلی فتنه درست تبیین شود و عده ای گوش خود را نگیرند میفهمیم حصر حکم کمی است و باید اینها اعدام شوند.(این سخن با تکبیر حضار روبرو شد)

برخی سعی دارند فتنه 88 را به مناظره نسبت دهند/ ریشه فتنه 88 در ادعای تقلب است

سردار جوانی به شبهه افکنی های دیگر حامیان فتنه اشاره کرد و افزود: 9 دی اقتضا می کند تا فتنه را ریشه یابی کنیم و به این سوالات القایی پاسخ بدهیم، امروز افرادی سعی دارند بگویند ریشه فتنه88 به مناظره ها و خس و خاشاک گفتن رئیس جمهور انتخابی بر می گردد اما شواهد و مستندات زیادی نشان می دهد این فتنه نه به آن زمان محدود شده بلکه طراحی چندین ساله بود و طراحان اصلی آن نیز در خارج از کشور بودند.

وی متذکر شد: طراحان اصلی فتنه 88، آمریکا، صهیونیست و اروپا بودند و متاسفانه عده ای نیز در داخل به اجرای این نقشه پرداختند، این فتنه همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند انقلابی رنگی بود که با ادعای تقلب شکل گرفت، ادعای تقلب به مناظره ارتباطی نداشت.

سردار جوانی با اشاره به توطئه های استکبار جهانی از جمله کودتا، تجزیه طلبی، جنگ تحمیلی، ترور و شبیخون فرهنگی، ابراز کرد: وقتی دشمن از این راه ها نتیجه نگرفت فهمید تنها راه براندازی نظام قرار دادن مردم در برابر ولایت فقیه و جمهوری اسلامی است، این اهداف در شعارهای فتنه گران سال 88 به روشنی پیداست.

بازیگران فتنه در سال 87 القای تقلب را کلید زدند

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: کسانی که سعی دارند برای ریشه فتنه آدرس غلط بدهند به ایجاد کمیته صیانت از آرا در سال 87 برگردند، این کمیته از یک سال قبل با هدف القای بی اعتمادی به نظام و ایجاد تردید در سلامت انتخابات تشکیل شد، این اتفاق خیلی پیشتر از یک مناظره بود، این فتنه ریشه دارتر از این سخنان است و عده ای می خواهند این را پنهان کنند.

نمک پرورده های سفره نظام تبدیل به طلحه و زبیر انقلاب شدند

وی با بیان اینکه نمک پرورده های سر سفره نظام که با همین مکانیزم بزرگ شدند در فتنه 88 با ادعای تقلب خیانت کردند، گفت: اینها طلحه و زبیر انقلاب بودند، دنیا طلبی و پیروی از هوای نفس آنان را به خیانت واداشت.

ارتباط فتنه 88 با اجلاس برلین و نشست حزب صهیونیستی سبزهای آلمان

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اجلاس برلین در سال 79 و شرکت برخی سران اصلاحات در آن جلسه و مصاحبه ضد نظام گنجی با یک رسانه آلمانی گفت: این اجلاسیه توسط حزب صهیونیستی سبزهای آلمان تشکیل شده بود که حضور برخی چهره های اصلی اصلاحات در آن و ادعای به فراموشی سپردن امام خمینی(ره)، به اروپا فهماند که عده ای در ایران به دنبال تغییر اساسی و بنیادی نظام هستند و همین امر جرقه های فتنه را روشن کرد.

سردار جوانی با بیان اینکه فتنه 88 از جنگ تحمیلی خطرناک تر بود، ابراز کرد: فتنه با یک شبکه سازی قوی و چندین ساله به دنبال بی اعتبار ساختن نظام و ولایت فقیه بود اما ملت ایران در 9 دی با غیرت دینی حماسه ای خلق کرد که دشمن را به ورطه فروریختن کشاند.

انتهای پیام/


منبع : پاسرو

ارسال نظر

آخرین اخبار