به بهانه سفر حامی دو فتنه اکبر انقلاب اسلامی به گرگان:

در واقع مطالبه اصلی امروز مردم گرگان ثبت 5 اذر در تقویم رسمی کشور و دیدار با مقام معظم رهبری در همین خصوص است نه اینکه مشتاق دیدن موسوی لاری در گرگان باشند و موقع انتخابات که می شود امثال موسوی لاری یاد مردم می افتد.

آقای موسوی مردم هزار تا مشکل دارند شما به فکر انتخابات هستید ؟

 به گزارش گلستان24، سفر عبدالواحد موسوی لاری به گرگان بیش از آنکه جلوه ای مردمی داشته باشد ، دعوتی از سوی سیاسیون است تا تشکیلات اصلاح طلبان در گلستان را قوی تر کنند .

اما اصلاح طلبان که ید طولایی در فریب مردم دارند گرامیداشت "خون شهدای 5 آذر گرگان" را بهانه حضور موسوی لاری قلمداد می کنند در حالیکه نه موسوی لاری 5 آذر را می شناسد و نه اینکه تاکنون اصلاح طلبان درباره ثبت 5 آذر در تقویم ملی کشور تاکنون تلاشی کرده اند .

سفر موسوی لاری به گرگان

در واقع مطالبه اصلی امروز مردم گرگان ثبت 5 اذر در تقویم رسمی کشور و دیدار با مقام معظم رهبری در همین خصوص است نه اینکه مشتاق دیدن موسوی لاری در گرگان باشند و موقع انتخابات که می شود امثال موسوی لاری یاد مردم می افتد.

قطعا این سفرها سودی برای استان گلستان نخواهد داشت چرا که امثال موسوی لاری حرفشان معلوم است و پیام تازه ای ندارند اما در آستانه انتخابات نشستن کاندیداهای احتمالی استان گلستان پای سخنان این افراد و شرکت کردن در اینطور همایش ها ممکن است در بررسی صلاحیتهای آنان لحاظ شود و آنها را با مشکلاتی مواجه کند.

دیدن کسی که در دو فتنه اکبر انقلاب اسلامی یعنی فتنه 78 و 88 نقش داشته و از حامیان این جریان است برای مردم چه منفعتی می تواند داشته باشد ؟ مردمی که امروز از بحران گرانی ، بیکاری و معیشت رنج می برند ؛ اما آنهایی که وعده حل مشکلات را در 100 روز می دادند کجا رفتند ؟

آقای موسوی لاری چه پاسخی دارد برای اینکه 1700 تن سیب زمینی در استان فارس به بهانه تنظیم بازار زیر خاک رفت در حالیکه مردم مستضعف بسیاری در سراسر کشور اعم از کمیته امداد ، بهزیستی و ... می توانستند از آن استفاده کنند.

آقای موسوی لاری جواب بدهد که چرا به جای اینکه پول در بخش تولید و صنعت روانه شود و هزینه وام ازدواج جوانان فراهم شود جیب خودروسازان شارژ می شود ، حال بعد از این همه سوال شما چه پاسخی برای مردم گرگان دارید؟

قطعا شما هیچ پاسخی نخواهید داشت چون اصلا به فکر این موضوعات نیستید ، چرا که بدست آوردن کرسی های سبز مجلس و انتخابات پیش رو برایتان از نون شب مردم واجب تر است .

خوشبختانه امروز مردم بیدار شده اند و فهمیده اند تنها دولتی که توانسته تا حدودی مطالبات مردم را پاسخ دهد دولتهای نهم و دهم بود وگرنه جریان اصلاح طلب هر وقت اوضاع کشور را در دست داشت دچار گسستهای فرهنگی ، اجتماعی و سیاسی شدیم و در لابلای این بازیها مردم به عنوان رکن اصلی جمهوری اسلامی فراموش شدند .

امیدواریم اصلاح طلبان که دیگر پایگاههای اجتماعی خود را از دست داده و معدود بقایای آنها در قالب تشکل های سیاسی چند ماهه منتهی به انتخابات فعالیت می کنند به خودشان بیایند و توبه کنند و به دامان مردم بازگردند چرا که" امام و امت" اساس هستی اسلام می باشند و بدون این دو هیچ تغییر یا پیشرفتی شایسته نخواهد بود.

انتهای پیام /کاسب امین

ارسال نظر

آخرین اخبار