استاندار با اصلاح طلبان بود یا اصولگرایان ؛

استاندار گلستان با اشاره موفقیت های اقتصادی دولت، گفت: امروز بدخواهانی وجود دارند که قصد دارند امید، اعتماد و مشارکت را در مردم از بین ببرند و چشم دیدن موفقیت های اقتصادی دولت را ندارند.

حسن صادقلو : امروز بدخواهانی هستند که چشم دیدن موفقیت های اقتصادی دولت را ندارند

به گزارش گلستان24،حسن صادقلو پنجشنبه شب در مراسم تجلیل از 15 صادر کننده برگزیده گلستان در گنبدکاووس اظهار داشت: درسایه تلاش دولت و موفقیت دیپلماسی خارجی آن بالاخص در مذاکرات هسته ای، مثلث امید، اعتماد و مشارکت که در قاعده کار بخش خصوصی مهم است، ایجاد شده است.

وی افزود: دولت برای توسعه کشور بویژه توسعه صادرات، نقشه راه دارد و اقدامات خوبی نیز انجام داده است که تغییر نگاه و رفتار کشورهای جهان نسبت به ایران و توسعه روابط با کشورها از جمله این اقدامات است.

صادقلو توجه به تولید داخلی با پرداخت تسهیلات و رفع موانع تولید را از دیگر اقدامات دولت درجهت توسعه اقتصادی برشمرد و تصریح کرد: این اقدامات فرصت مناسبی برای بخش خصوصی است که باید از آن به نحو احسن استفاده کند.

استاندار گلستان یادآور شد: برای توسعه اقتصادی و صادرات باید واحدهای تولیدی از صادرات فردی پرهیز نمایند و بیشتر درقالب کار تشکیلاتی و تشکیل کنسرسیوم صادراتی به امر صادرات بپردازند.

وی گفت: دولت در ماه های گذشته 6120 میلیارد ریال تسهیلات برای رفع موانع تولید به صورت مستقیم و درقالب سامانه بهینه یاب به 532 واحد تولیدی این استان پرداخت کرده است.

صادقلو همچنین از راه اندازی پنجره واحد برای رفع موانع در خصوص استعلامات، قوانین و سختگیری های کمرشکن و زمان بر در زمینه سرمایه گذاری در استان خبر داد و گفت: این پنجره واحد از شنبه هفته آینده آغاز به کار می کند.

منبع:گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار