کی گفته اصلاح طلبان ساکت اند

با آغاز ماجرای بر ملا شدن فیش های نجومی مدیران دولت تدبیر و امید، واکنش اصلاح طلبان به این موضوع بسیار عجیب و دیدنی بود.

اعتراض شدید اصلاح طلبان بخاطر جنایت دریافت حقوق های نجومی+ اسناد
به گزارش گلستان24، با آغاز ماجرای بر ملا شدن فیش های نجومی مدیران دولت تدبیر و امید، واکنش اصلاح طلبان به این موضوع بسیار عجیب و دیدنی بود.

بنا بر این گزارش در ابتدای این داستان با فحاشی به منتقدان و افشا کنندگان این فیش ها آغاز و به انکار اصل ماجرا و سپس جعل فیش برای اصولگرایان و اکنون نیز به دست فراموشی سپردن این دزدی بیت المال رسیده است.

به گزارش خبرنگار ما به عنوان مثال احمد پورنجاتی از مدعیان و تئوریسینهای اصلاح طلب که کلی روی خودش حساب می کند! ابتدا با عودت دادن این ماجرا به دولت احمدی نژاد سعی در پاک کردن اصل ماجرا نمود و اکنون نیز با انتشار مناجات با صدای زنان و دختران و انعکاس جوک در صفحه اجتماعیش نشان داده است که چقدر موضوع فیش های نجومی وی را همانند دریافت کنندگان آن، متاثر و ناراحت کرده است؟!

به گزارش عصر امروز تصاویر زیر از مطالب منتشره در صفحه این فعال سیاسی اصلاح طلب می باشد که نشان از این موضوع دارد که غارت بیت المال برای اصلاح طلبان و فتنه گران اهمیت بسزایی دارد؟!

 

ارسال نظر

آخرین اخبار