رئیس صنعت، معدن و تجارت گلستان:افزایش 20 درصدی در بخش تولید

رئیس صنعت، معدن و تجارت گلستان از ایجاد بیش از یک‌هزار و 500 شغل مستقیم از تسهیلاتِ رونق تولید در بخش صنعت خبر داد.

بیش از 1500 شغل در بخش صنعت ایجاد شد

به گزارش گلستان24، حسینقلی قوانلو صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: در بخش صنعت تاکنون بیش از یکهزار و 500 شغل مستقیم از تسهیلاتِ رونق تولید ایجاد شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل هستیم و قرار بود که واحدهای کوچک و متوسط با تسهیلات «رونق تولید» مورد حمایت قرار گیرند خوشبختانه استان گلستان گام‎های خوبی در این راستا برداشته است.

*557 واحد در استان گلستان موفق به دریافت تسهیلات رونقِ تولید 627 میلیارد تومانی شدند

رئیس صنعت، معدن و تجارت استان گلستان با بیان اینکه تاکنون در استان گلستان 321 واحد کوچک و متوسط توانستند 393 میلیارد تومان تسهیلات رونقِ تولید را تهیه کنند، ابراز کرد: 236 واحد به صورت مستقیم به بانک‎ها مراجعه کردند و 234 میلیارد تومان تسهیلات گرفتند.

قوانلو با بیان اینکه 557 واحد در استان گلستان موفق به دریافت تسهیلات رونقِ تولید 627 میلیارد تومانی شدند، اذعان کرد: این قدم بسیار مثبتی است و در افزایش تولید و اشتغال بسیار موثر است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون با اعطای این تسهیلات توانستیم 800 اشتغال مستقیم بیمه شده در این واحدها ایجاد کنیم، یادآور شد: تاکنون با اعطای این تسهیلات توانستیم 800 اشتغال مستقیم بیمه شده در این واحدها ایجاد کنیم و در طرح‎هایی که امسال اجرایی شد حدود 750 شغل جدید ایجاد شد.

خبرگزاری فارس: بیش از 1500 شغل در بخش صنعت ایجاد شد/ افزایش 20 درصدی در بخش تولید

رئیس صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: در بخش صنعت تاکنون بیش از یک هزار و 500 شغل  مستقیم از تسهیلات رونق تولید در بخش صنعت ایجاد شده است و در بخش تولید نیز شاهد افزایش 20 درصدی بودیم.

انتهای پیام/


منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار