استاندار گلستان با تاکید بر استفاده از علم روز در تولیدات استان، اظهار کرد: دانش بنیان کردن برندهای اصلی استان مانند گندم، خاویار، گیاهان دارویی و فرش، زمینه‌های افزایش تولید با کیفیت و توسعه استان را فراهم می‌آورد.

کتابچه اقتصاد مقاومتی استان گلستان تدوین شد

به گزارش گلستان24، حسن صادقلو در هفدهمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان، اظهار داشت: باید استان گلستان را به پایلوتی برای استفاده از موضوعات دانش بنیان در واحدهای صنعتی تبدیل کنیم و در این راه همکاری دانشگاه‌های استان و پارک علم و فن آوری لازم است.

کتابچه اقتصاد مقاومتی استان گلستان تدوین شد

وی با بیان اینکه همه باید نسبت به مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی با جدیت برخورد کنند، گفت: باید وظایف را به شاخص‌های کمی تبدیل کنیم و در جلسات گزارشات کمیته‌ها و پروژه‌ها را با دقت مورد بررسی قرار گیرد.

وی افزود: اقتصاد مقاومتی جوهره حرکت و اقدامات دولت در سال 95 است و همه مسئولان استانی باید با حساسیت آن را دنبال کنند.

استاندار گلستان با اشاره به اینکه برش استانی 23 دستگاه اجرایی مشخص شده، یادآور شد:با توجه به برنامه‌ریزی‌ها و فعالیت‌های انجام شده، زمان آن رسیده گزارش اقدامات در ستاد اقتصاد مقاومتی رونمایی شود.

صادقلو با اشاره به صنعت بسته‌بندی در توسعه بازار محصولات استان، اظهار کرد: بسیاری از محصولات استان دارای کیفیت بالایی هستند که باید با استفاده بسته بندی مناسب و توجه به دانش بنیانی در بازار عرضه شوند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان گلستان نیز در این جلسه با اشاره به عملکرد ستاد اقتصاد مقاومتی استان، گفت: استان گلستان جزء 8 استانی است که گزارش اقتصاد مقاومتی خود را در بازه زمانی تعیین شده، ارائه کرده است.

حسین پیش‌قدم با اشاره به تهیه کتابچه اقتصاد مقاومتی استان، تصریح کرد: در این کتابچه قالب مصوبات و برش استانی اقتصاد مقاومتی استان آمده است.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی باید حضور در کمیته‌ها و مصوبات را با جدیت دنبال کنند و همچنین مصوباتی را که در جلسه با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان وزیر معین استان در اقتصاد مقاومتی به آنها محول شده با دقت پیگیری کنند.

مدیر کل صنعت معدن و تجارت استان گلستان هم در این جلسه به عنوان دبیر کمیته برون‌گرایی و رئیس پارک علم و فن آوری استان به عنوان دبیر کمیته دانش بنیانی گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های کمیته‌های خود ارائه کردند و پیرامون این گزارش بحث و تبادل نظر شد.


منبع : تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار