استاندار گلستان:

استاندار گلستان گفت: یکی از محورهای اصلی توسعه در شهرستان بندرگز بخش گردشگری است.

گردشگری یکی از محورهای اصلی توسعه بندرگز است

به گزارش گلستان24، حسن صادقلو ظهر امروز در دوازدهمین جلسه شورای اداری شهرستان بندرگز که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با تسلیت ارتحال آیت‌الله هاشمی و امام جمعه اهل سنت بندرترکمن اظهار کرد: یکی از محورهای اصلی توسعه در شهرستان بندرگز بخش گردشگری است.

وی با بیان اینکه با تکیه بر ظرفیت گردشگری بندرگز مسیر توسعه این شهرستان را ادامه دادیم، گفت: به طور جدی پیگیر ایجاد شهر گردشگری آرمان و طبیعت شهرستان بندرگز هستیم.

استاندار گلستان با اشاره به طرح جزیره آشوراده بیان کرد: 140 هکتار از اراضی دو شهرستان ترکمن و بندرگز به عنوان پشتیبان برای آشوراده در نظر گرفته شده است.

صادقلو با بیان اینکه طرح آشوراده به یک نقطه قابل قبولی رسیده است، ابراز کرد: مشکل مهم آشوراده مباحث حاکمیتی بود که توافقات حاکمیتی آن گرفته شده است.

وی به مشکلات باغداران و خرید محصولات باغی خسارت‎دیده در اثر سرما اشاره کرد و گفت: بحث خرید محصولات آسیب‌دیده به صورت جدی انجام می‎شود که در این خصوص نیز در سه درجه یا بخش درجه‎بندی شده است که در خرید محصولات باغی حتی میوه‎های آسیب‌دیده باغداران نیز از روش دیگری پیگیری می‎شود.

خبرگزاری فارس: گردشگری یکی از محورهای اصلی توسعه بندرگز است

استاندار گلستان با اشاره به احداث بیمارستان 96 تختخوابی بندرگز و انتقاد برخی مسؤولان و شهروندان به دلیل دوری از شهرستان، اضافه کرد: این بیمارستان مرکزیتی برای استان است که زمینه‎ساز توسعه اقتصادی استان و شهرستان را فراهم می‎کند که نتایج مثبت آن در آینده به عنوان برند شهرستان بندگز  مشخص خواهد شد، از این رو نباید با مسائلی همچون دوری از مرکز شهر ذائقه‎ها را تلخ کرد.

صادقلو با بیان اینکه طرح نجات خلیج گرگان از جدی‎ترین طرح‎هاست، بیان کرد: در این خصوص آمادگی طرح، تشکیل کمیته و ابلاغ بودجه آن انجام شده که نیازمند انجام مطالعات از سوی محیط زیست و بنادر و دریانوردی هستیم که به زودی اجرایی خواهد شد.

وی در بخش دیگر از سخنانش به شئون و ماهیت جلسات شورای اداری پرداخت و افزود: شورای اداری عاملی برای صله‎رحم اداری، هماهنگی بیشتر بین اندام اداری شهرستان و واکاوی موفقیت‎ها، عدم موفقیت‎ها و یا بیان تجربیات موفق و ناموفق است.

استاندار گلستان با بیان اینکه شورای اداری مأمور ایجاد هماهنگی است، تصریح کرد: اندام اداری شهرستان اندام ارگانیک و به هم پیوسته است، از این رو در صورتی که ارگانی بخواهد دیگری را تضعیف کند و نغمه جداگانه‎ای بسراید، قابل قبول نیست.

صادقلو ادامه دارد: از سوی دیگر جلسات شورای اداری باید محل تشویق باشد و باید تجربیات موفق و ناموفق ادارات بیان و برای تجربیات موفق مدل و روش زمینه‎ساز آن توفیق ایجاد شود.

وی با بیان اینکه همه ما مدیران نیازمند تذکرات اخلاقی هستیم، یکی از مباحث مهم در شورای اداری را بیان اخلاق اداری برشمرد و یادآور شد: باید بحث‎های اخلاقی با محوریت اخلاق اداری و مدیریتی در جلسات شورای اداری مطرح شود.

استاندار گلستان خطاب به مدیران ادارات، گفت: همه ما باید خدمت‎مداری را یک توفیق بدانیم و در قبال آن منت نگذاریم و از ایجاد قیم‎مآبی در ادارات جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/


منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار