مدیرکل ثبت احوال گلستان خبر داد : 70 درصد درخواست مردم محقق شد

مدیرکل ثبت احوال استان گلستان از درخواست 490 هزار کارت ملی هوشمند در گلستان خبر داد و گفت: 70 درصد از درخواست‎های مردم گلستانی در راستای صدور کارت ملی هوشمند محقق شد.

درخواست 490 هزار کارت ملی هوشمند در گلستان

به گزارش گلستان24، حسن وفایی صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: در استان گلستان 490 هزار کارت ملی هوشمند درخواست داده شد که قریب به 70 درصد درخواست‎های مردم گلستانی در راستای صدور کارت ملی هوشمند تا روز 22 دی‌ماه محقق شد.

 وی تصریح کرد: با توجه به مشکلاتی که درخصوص کارت خام در ثبت ‎احوال تهران به وجود آمده بود خوشبختانه اکنون این مشکل مرتفع شد و با برنامه‎ریزی‎هایی که انجام شد تا پایان اسفندماه جاری تمام درخواست‎ها در راستای صدور کارت ملی هوشمند محقق خواهد شد.

* افزایش تعداد مراکز دریافت کارت‎ملی هوشمند و مراکز پیشخوان در سطح گلستان تا پایان سال جاری

مدیرکل ثبت احوال استان گلستان ابراز کرد: حجم وصولی کارت‎های ملی هوشمند در گلستان نسبت به سایر استان‎ها تقریبا دو برابر افزایش پیدا کرده است.

وفایی اذعان کرد: تمام افرادی که واجد شرایط کارت ملی هوشمند هستند و تاکنون درخواست نداده‎اند می‎توانند با توجه به تسهیلاتی که ثبت‎احوال برای مردم فراهم کرده است اقدام کنند و به مراکز پیشخوان مراجعه و ثبت‎نام کنند.

خبرگزاری فارس: درخواست 490 هزار کارت ملی هوشمند در گلستان/ 70 درصد درخواست مردم محقق شد

مدیرکل ثبت احوال استان گلستان با بیان اینکه تعداد مراکز پیشخوان در سطح استان گلستان افزایش می‎یابد، اظهار کرد: تعداد مراکز دریافت کارت‎ملی هوشمند و مراکز پیشخوان را در سطح استان افزایش دادیم و همچنین تا پایان سال جاری تعداد این مراکز پیشخوان را افزایش خواهیم داد.

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار