بخشدار مرکزی گمیشان:بحران باید در کمترین زمان مدیریت شود

بخشدار مرکزی شهرستان گمیشان از خواجه‌نفس به‌عنوان بستری زیبا و مطمئن برای توسعه استان یاد کرد و گفت: این منطقه دارای 60 کیلومتر مرز آبی و دریا، سه کیلومتر خط راه‎آهن ریلی و خاکی دارد و می‎تواند پکیج کاملی برای تجارت ایران باشد.

خواجه‌نفس می‎تواند پکیج کاملی برای تجارت ایران باشد

به گزارش گلستان24، محمدطاهر مصدق عصر امروز طی نشستی با گروه خبری فجر استان گلستان با گرامیداشت ایام‎الله دهه فجر ضمن تسلیت شهادت تعدادی از آتش‎نشانان در فاجعه پلاسکو اظهار کرد: این فاجعه نشان داد که باید دستگاه‎ها امکانات خود را به روز کنند تا در کمترین زمان بحران ها مدیریت شود، ظرفیت‎های موجود در شهری مانند تهران به‌عنوان پایتخت نظام اسلامی باید بهتر از این به نمایش گذاشته شود.

وی نقش اصحاب رسانه را مهم خواند و تصریح کرد: اصحاب رسانه فقط روایت‎کننده خبر نیستند اگر چنین باشد مورخین بودند و وقایع را تاریخ‌نگاری می‎کردند، هنر اصحاب رسانه با توجه به شرایط روز تحلیل آنها از مسائل است.

* رشد و شاخص اقتصادی کشور فقط نباید در ایجاد کارخانه باشد

بخشدار مرکزی شهرستان گمیشان با اشاره به اینکه در تمامی روستاهای گمیشان ستاد دهه فجر تشکیل شده است، افزود: برنامه‎های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، عمرانی زیرمجموعه ستاد برنامه‎های فجر دنبال می‎شود، همه این برنامه‎ها در روستاها نیز انجام خواهد شد.

مصدق از خواجه نفس به عنوان بستری زیبا و مطمئن برای توسعه استان یاد کرد و گفت: این منطقه دارای 60 کیلومتر مرز آبی و دریا، سه کیلومتر خط راه‎آهن ریلی و خاکی دارد و می‎تواند پکیج کاملی برای تجارت ایران باشد.

وی با اشاره به اینکه رشد و شاخص اقتصادی کشور فقط نباید در ایجاد کارخانه باشد، تصریح کرد: کاربری هر سیستم برای هر شهر باید به درستی تعیین شود.

خبرگزاری فارس: خواجه‌نفس می‎تواند پکیج کاملی برای تجارت ایران باشد/ بحران باید در کمترین زمان مدیریت شود

* نواختن زنگ انقلاب در 32 روستای گمیشان

بخشدار مرکزی شهرستان گمیشان از نواختن زنگ انقلاب در 32 روستای این منطقه خبر داد و افزود: برگزاری جشن انقلاب، مسابقات ورزشی، فرهنگی و تجهیز کتابخانه از برنامه‎های دهه فجر است.

مصدق با اشاره به اینکه در گلدشت 17 هزار جمعیت وجود دارد، گفت: 14 روستا در گمیشان وجود دارد 13 روستا دارای شورا و دهیار هستند و یک روستا فاقد شورا است روستاهای گمیشان در حاشیه 60 کیلومتری مرز آبی یا خاکی قرار دارند.

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار