شهردار نگین‌شهر خبر داد

شهردار نگین‌شهر با اشاره به اینکه تاکنون این شهر از داشتن پارک شهری محروم بوده است، گفت: تا نوروز 96 اولین پارک نگین‌شهر به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از نخستین پارک نگین‌شهر تا نوروز 96

به گزارش گلستان24،​  رضا آهنگری ظهر امروز با اشاره به فرا رسیدن ایام‌الله مبارک دهه فجر و سالروز پیروزی غرورآفرین انقلاب اسلامی، اظهار کرد: خداوند را شاکریم که توفیق خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی و به ملت شریف، مومن و مهربان کشور ایران اسلامی را نصیب ما کرده است.

وی با بیان اینکه تاکنون در نگین‌شهر هیچ پارکی وجود نداشته است، افزود: نخستین پارک این شهر را با بیش از 5 هزار متر‌مربع در حال احداث هستیم که تاکنون با 90 درصد پیشرفت روبه رو شده است و امیدواریم بتوانیم با مساعد شدن شرایط جوی این پارک زیبا و دارای امکانات به روز را تا پایان همین امسال به بهره‌برداری برسانیم.

شهردار نگین شهر با تاکید بر اینکه این پارک بخشی از نیازهای تفریحی و فرهنگی مردم این شهر را برطرف خواهد کرد، ادامه داد: در این پارک مجموعه بازی، ست ورزشی، فضای سبز، آب نما، موزائیک فرش و بسیاری از امکانات نوین برای استفاده از مردم وجود دارد و امیدواریم بتواند در افزایش شادابی و نشاط مردم و همچنین ارتقای سرانه فضای سبز در شهرستان کمک شایانی کرده باشد.

آهنگری با اشاره به دغدغه مردم و مسؤولان شهری نسبت به پیاده‌روی دو طرف بزرگراه نگین‌شهر، خاطرنشان کرد: برای بر طرف کردن این دغدغه یک پارک خطی در این منطقه ایجاد خواهیم کرد که با 25 هزار مترمربع موزائیک فرش که دارای علائم و نشانه‌های حرکتی نیز می‌باشد ضمن ایجاد نمای بسیار زیبا و منطقی موجب کاهش خطرات و حذف نازیبایی‌های بصری در مجاورت بزرگراه خواهد شد.

وی از برطرف کردن مشکل میدان درون شهری نگین‌شهر که به دلیل عدم پوشش کانال مجاور آن مدت‌ها بود به صورت یک طرفه مورد استفاده قرار می‌گرفت خبر داد و تصریح کرد: یکی دیگر از عملکردهای شهرداری نگین شهر در 6 ماه اخیر بهره‌برداری از این میدان با نام مقدس امام رضا (ع) به صورت کاملا دو طرفه بوده است.

شهردار نگین‌شهر بر لزوم ایجاد آسایش برای مراجعین به شهرداری و تکریم ارباب رجوع تاکید کرد و گفت: برای ایجاد چنین فضایی و تجهیز شهرداری به امکانات برای مراجعان حدود 70 میلیون تومان هزینه صورت گرفته است که فضای شهرداری را نسبت به گذشته بسیار متفاوت کرده است.

آهنگری با بیان اینکه نگین‌شهر از اتصال چندین محله منفصل شکل گرفته و تشکیل شده است، اضافه کرد: برخی از این محله‌ها تنها با یک خط ارتباطی به شهر متصل شده‌اند و این موضوع عملا وسعت کاری ما را افزایش داده و مشکلاتی را نیز برای ما فراهم کرده است اما همواره تلاش کرده‌ایم که توزیع امکانات و خدمات دهی در سطح شهر کاملا عادلانه و متوازن باشد.

خبرگزاری فارس: بهره‌برداری از نخستین پارک نگین‌شهر تا نوروز 96

وی از تزئین شهر برای اولین بار در طول سال‌های متمادی و چراغانی آن خبر داد و افزود: تلاش کردیم با تزئین شهر و نصب تاسیسات روشنایی در سطح شهر جلوه ویژه‌ای را به این شهر ببخشیم و به همین منظور علاوه بر ریسه نوری سرتاسری در خیابان اصلی، 100 عدم پرچم اهتزاز نیز برای نصب آماده کرده‌ایم که تا قبل از عید و ایام نوروز در سطح شهر به اهتزاز درخواهند آمد.

شهردار نگین‌شهر با بیان اینکه سرانه فضای سبز در این شهر بسیار پائین‌تر از میانگین لازم است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در ماه‌های اخیر توانستیم مجوز خوبی برای ارتقای فضای سبز دریافت کنیم که این مجوز، ساخت یک بولوار به عرض 6 متر روی لوله‌های خط نفت است که می‌توان با ایجاد این بولوار 700 متری حدود نیم هکتار به فضای سبز نگین شهر اضافه کرد.

گفتنی است رضا آهنگری در تیرماه سال جاری و پس از بازنشسته شدن شهردار سابق نگین‌شهر سکان هدایت شهرداری را با نظر اعضای شورای اسلامی این شهر برعهده گرفت و تاکنون توانسته با اقدامات مثبت و پررنگ خود رضایت مردم را در این شهر تازه تاسیس جلب کند.

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار