فرماندار بندرترکمن:

فرماندار بندرترکمن از استقرار مسافران نوروزی در جزیره آشوراده خبر داد.

جزیره آشوراده محل استقرار مسافران نوروزی می‎شود

به گزارش گلستان 24، مرجان نازقلیچ عصر امروز در سومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان اظهار کرد: اردوگاه دانش‎آموزی آشوراده با تعرفه دولتی پذیرای مسافران نوروزی است.

وی تصریح کرد: به منظور خدمت‎رسانی به مسافران نوروزی سهمیه آرد هشت نانوایی در مسیر بندرترکمن و اسکله افزایش داده شد تا به مردم ارائه خدمات ‎کنند.

فرماندار بندرترکمن بیان داشت: اورژانس 115 در اسکله بندرترکمن مستقر بود که در حال حاضر به دلیل کمبود آمبولانس در این منطقه اورژانس مستقر نیست.

نازقلیچ با اشاره به کمبود نیروی انسانی در اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان بندرترکمن گفت: با توجه به اینکه این اداره در دهه فجر افتتاح شد و رسالت خطیری در این اداره پیگیری می‎شود می‎طلبد که نسبت به جذب نیروی انسانی اقدام شود.

برگزاری جشنواره اقوام در مجاورت برج قابوس در نوروز 94 فرماندار گنبدکاووس نیز از برگزاری جشنواره اقوام در مجاورت برج قابوس خبر داد و گفت: با استفاده از سازه‎های سنتی جشنواره اقوام را در گنبدکاووس در ایام تعطیلات نوروز برگزار خواهیم کرد.

حمیدی از کمبود آمبولانس در شهرستان گنبدکاووس خبر داد و بیان داشت: شرق گلستان از کمبود آمبولانس به شدت در مضیقه است که امیدواریم دانشگاه علوم پزشکی و هلال‌احمر در این زمینه پای کار آیند.

دهکده سنتی در آق‎قلا ایجاد می‎شود فرماندار آق‎قلا نیز در این جلسه از ایجاد دهکده سنتی در این شهرستان خبر داد و گفت: برای بهبود وضعیت خدمات‎دهی نسبت به استقرار دهکده سنتی در این شهرستان اقدام می‎شود.

هیوه‎چی با بیان اینکه ایجاد دهکده سنتی در مرحله طراحی قرار دارد از صاحب‌نظران این حوزه خواست تا در این راستا مشاوره دهند./فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار