فرماندار کردکوی: تسریع در تشکیل پرونده الکترونیکی سلامت خانوارهای مردم کردکوی

فرماندار کردکوی جولان سگ‎های ولگرد در شهرستان کردکوی را یک معضل جدی دانست و گفت: شهردار کردکوی برای حل این مشکل تدبیری بیندیشد.

شهرداری جولان سگ‎های ولگرد در کردکوی را تدبیر کند
به گزارش گلستان24،​مجتبی جمالی عصر امروز در هفتیمن کارگروه بهداشت و سلامت شهرستان در فرماندار کردکوی با اشاره به رسیدگی به تفرجگاه‎های شهرستان کردکوی از جمله پارک جنگلی امام رضا (ع)، اظهار کرد: پارک جنگلی امام رضا (ع) بِرند شهرستان کردکوی است، از طرفی با توجه به فرا رسیدن عید نوروز باید رسیدگی بیشتری صورت بگیرد و نواقص و کمبودهای آن رفع شود.
وی با اشاره به وضعیت آب روستای میاندره، گفت: این مسأله با توجه به سلامت مردم از حساسیت بالایی برخوردار است و نیازمند رسیدگی فوری است که در اسرع وقت باید این مشکل حل شود.
فرماندار کردکوی جولان سگ‎های ولگرد در شهرستان کردکوی را یک معضل جدی دانست و ابراز کرد: شهردار کردکوی در این خصوص تدبیری بیندیشد و برای حل این مسأله از تجربیات موفق استان‎ها و شهرستان‎های دیگر برای حل این معضل بهره ببرد.
جمالی تشکیل پرونده الکترونیکی سلامت خانوارها را مسأله بسیار مهمی دانست و تاکید کرد: برای تحقق این امر از ظرفیت ادارات مختلف از جمله آموزش و پرورش استفاده شود.
وی با بیان اینکه تکمیل بانک اطلاعاتی سلامت توفیقات بسیاری را در امر پیشگیری و آموزش، درمان و ... به همراه دارد، متذکر شد: همانطور که تکمیل بانک اطلاعاتی در زمینه‎های دیگر اهمیت دارد در بخش سلامت هم مهم و قابل توجه است.

حسین احمدی، معاون فرماندار کردکوی هم در این جلسه با اشاره به رسیدگی به مساجد بین‎راهی، تفرجگاه‎ها از جمله پارک جنگلی و ...، تاکید کرد: رسیدگی و رفع کمبودها و مشکلات این بخش‎ها به طور ویژه در دستور کار شهرداری باشد.

انتهای پیام/
 

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار