اظهارات ایشان در خطبه های نماز جمعه برایم غیر منتظره بود

نماینده مردم شهرستانهای غرب استان گلستان در مجلس شورای اسلامی گفت: سخنران مراسم 22 بهمن گذشته در شهرستان بندرگز فارغ از اینکه به چه تفکری تعلق دارد، یک نماینده مجلس است و ما در دفاع از جایگاه نمایندگی ایشان به رئیس مجلس شورای اسلامی نامه نوشتیم.

واکنش نورقلی پور به اظهارات امام جمعه بندرگز

به گزارش گلستان24، رامین نورقلی پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: حجت الاسلام مازنی (نماینده مردم تهران) که برای سخنرانی روز 22 بهمن در بندرگز تعیین شده بود از همکاران ما در مجلس دهم است و وظیفه داریم در دفاع از مقام و جایگاه حقوقی ایشان به عنوان یک همکار دفاع کنیم.
دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان اضافه کرد: مجمع با این نگاه نامه ای تنظیم و به هیات رییسه و رییس مجلس تقدیم کرد که در صحن علنی قرائت شود.

وی اضافه کرد: از ریز موضوع لغو سخنرانی حجت الاسلام مازنی در بندرگز مطلع هستم و کار صحیحی نبود؛ هیچ وقت بدون اطلاعات صحبت نمی کنم؛ چیزهایی هم که در نامه نوشتیم خیلی کلی بود و برحسب وظیفه نمایندگی اینکار صورت گرفته و به هیچکس جسارت نکردیم.
نورقلی پور اظهار داشت: بنده به امام جمعه بندرگز خیلی احترام می گذارم و قطعا برای ایشان سوءتفاهم پیش آمده و مطمئن هستم که داده های اشتباهی به معظم له داده اند.
نماینده مردم شهرستان های کردکوی، بندرگز، بندرترکمن و گُمیشان ادامه داد: امام جمعه بندرگز را به عنوان فردی منطقی و معتدل می شناسم و اظهارات ایشان در خطبه های نماز جمعه برایم غیر منتظره بود.
نورقلی پور اظهار داشت: در نامه ای که به رییس مجلس نوشتم هیچ اشاره ای به امام جمعه محترم بندرگز نکردیم و بنده احترام ویژه ای برای ایشان قائل بوده و هستم و به خودم اجازه اسائه ادب نمی دهم هر چند ممکن است ایشان مطالبی را به بنده نسبت داده باشد.
گفتنی است، امام جمعه بندرگز در خطبه های نماز جمعه هفته گذشته؛ گفته بود: مردم از مجمع نمایندگان استان گلستان به جهت ادعای بدون دلیل که در نامه ای به رئیس مجلس لغو سخنرانی 22 بهمن را محکوم کرده اند، گله دارند.

منبع : کناره

 

ارسال نظر

آخرین اخبار