رئیس شبکه بهداشت گنبدکاووس:

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گنبدکاووس با اشاره به مساعد شدن حال امام جمعه سابق گنبدکاووس، گفت: وی امشب از بیمارستان مرخص خواهند شد.

حال عمومی حجت الاسلام سبحانی خوب است
 

به گزارش گلستان 24 ، رضا صابری در گنبدکاووس با اشاره به بستری شدن حجت‌الاسلام محمدحسین سبحانی امام جمعه سابق گنبدکاووس در شب گذشته در بیمارستان شهدای 12 دی این شهرستان، اظهار کرد: وی به علت افزایش ناگهانی فشار خون در شب گذشته به بیمارستان شهدای 12 دی مراجعه کردند که بنا به وضعیت جسمی ایشان و دستور پزشک محترم در بخش مراقبت‌های ویژه بستری و تحت نظر قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه از همان ابتدای بستری شدن ایشان دکتر سجادی پزشک معالج ایشان در بیمارستان و بستر ایشان حاضر شده و اقدامات لازم را صورت دادند، افزود: از همه مردم عزیز شهرستان گنبدکاووس و استان گلستان که شب گذشته با دعای خیر خود همه تیم پزشکی و درمانی را یاری کردند تشکر می‌کنیم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه وضعیت عمومی حجت‌الاسلام سبحانی در حال حاضر بسیار خوب است، خاطرنشان کرد: با توجه به مساعد شدن حال ایشان به دستور پزشک معالج جهت احتیاط و پایداری وضعیت سلامت ایشان چند ساعت دیگر نیز ایشان تحت نظر پزشکان و تیم معالج خواهند بود.

 

صابری با اعلام این خبر که انشاالله ایشان امشب از بیمارستان مرخص خواهند شد، اضافه کرد: از تیم معالج و پزشکی حجت‌الاسلام محمدحسین سبحانی نیز تشکر می‌کنیم که با تلاش خود به لطف خدا کسالت عارض شده بر حجت‌الاسلام سبحانی که از محبوب‌ترین ائمه جمعه کشور بودند را به بهبودی رساندند.

گفتنی است حجت‌الاسلام محمود ترابی امام جمعه گنبدکاووس نیز به همراه حجت‌الاسلام حسینی امام جمعه مینودشت با حاضر شدن در بیمارستان شهدای 12 دی گنبدکاووس از حجت‌الاسلام محمدحسین سبحانی عیادت کرده و با پزشک معالج ایشان گفت و گو کردند.

انتهای پیام /

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار