استاندار گلستان:

استاندار گلستان گفت:حمایت دستگاه‌های اجرایی از خانه مطبوعات استان‌ها گسترش یابد.

خانه مطبوعات استان‌ها نیازمند حمایت دستگاه‌های اجرایی است

به گزارش گلستان24، حسن صادقلو صبح امروز در شورای اداری استان گلستان که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد اظهار داشت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کلید واژه‎هایی را بیان کردید که بسیار زیبا است و تولیدات فرهنگی خوبی دارد و کدهای ارشادی برای آینده فرهنگی کشور به شمار می‎رود.

 

وی تصریح کرد: رویکرد آرامش‎زایی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به جای تنش‎آفرینی بیانگر آن است که سرفصل‎های خوبی را نشان می‎دهد.

استاندار گلستان با بیان اینکه جامعه نسبت به رویکرد  وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی استقبال می‎کند، تاکید کرد: خانه مطبوعات در شهرستان‎های فصل خوبی داشته و باید پشتیبانی لازم از آن شود.

صادقلو افزود: خبرنگاران ما همچنان نیازمند آموزش هستند و گاهی هنوز نمی‎دانند که چگونه و به چه نوع سوال کنند و جستجوی مسائل پردازش به مسائل در عرصه خبر حائز اهیمت است.

وی با بیان اینکه خبرنگاران با سوال پرسیدن می‎توانند نقش خود را به خوبی ایفا کنند، افزود:  بیمه به عنوان یک پوشش باید برای این قشر در نظر گرفته شود و این آسیبی است که در این بخش وجود دارد.

استاندار گلستان افزود: زمینه‎های ارتقاء در جامعه که بخشی از آن وظایف ذاتی فرهنگ و ارشاد اسلامی است باید مورد توجه قرار بگیرد.

صادقلو با بیان اینکه یک سالن خوب و مناسب که بتوانیم در مراسم‎ها استفاده کنیم در گلستان نداریم، تاکید کرد: شادی را به عنوان یک اصل رفتاری پایدار نیازمند هستیم.

وی یادآور شد: جامعه در تناقض مدل است و اگر جایی این تناقص‎ها را رفع نکنیم نمی‎توانیم این مشکلات را حل کنیم.

حسن صادقلو

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: 400 میلیون تومان تجهیز به تالار فخرالدین اسعد گرگانی، 200 میلیون تومان در تالار داغستان کلاله و ساخت یک فیلم بلند در گلستان از موضوعاتی است که از سوی فرهنگ و ارشاد اسلامی در گلستان دنبال شده است.

صادقلو اظهار داشت: هزینه تامین جشنواره‎ اقوام و یک میلیارد  و 50 میلیون تومان از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  تامین شده است.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار