امام جمعه گنبدکاووس:دانشگاه آزاد دانشگاهی ارزشی و متعلق به نظام است

امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به اینکه جامعه دانشگاهی انرژی و پویایی خاص و بی‌نظیری دارند، گفت: از همنشینی با دانشجویان و اساتید لذت می‌برم.

همنشینی با دانشجویان و اساتید لذتبخش است
به گزارش گلستان24، حجت‌الاسلام محمود ترابی صبح امروز در نشست مشترک با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس با اشاره به اینکه دانشگاه‌ها در گنبدکاووس دارای جو غالب مثبت و در راستای انقلاب هستند، اظهار کرد: به نسبت بسیاری از دانشگاه‌های منطقه فضا و جو دانشگاه‌های ما در عین پویایی و بالندگی آرام و بدون حاشیه است.

وی با بیان اینکه انتظار ما اجرای حرکت‌های فرهنگی و اجتماعی در کنار فعالیت‌های پربار و جدی علمی در دانشگاه‌هاست، افزود: شخصا علاقه‌مندی بسیار زیادی به حضور بیشتر در دانشگاه‌ها و ارتباط گرفتن با بدنه دانشجویی در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی شهرستان گنبدکاووس دارم اما به دلیل مشغله و موضوعات مهمی که هر روزه با آن رو به رو می‌شویم این اتفاق کمتر رخ داده است.

امام جمعه گنبدکاووس با تاکید بر اینکه البته جلساتی را در این چند ماه با دانشجویان مختلف و گروه‌های متفاوت دانشجویی برگزار کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: در این چند سال که در شهرهای مختلف افتخار خدمتگزاری به نظام در کسوت امام جمعه نصیب ما شده است همواره ارتباط خوب و صمیمانه‌ای با دانشگاهیان اعم از دانشجویان‌ اساتید و روسای دانشگاه‌ها داشته‌ام.

ترابی با اشاره به اینکه جامعه دانشگاهی انرژی و پویایی خاص و بی‌نظیری دارند، ادامه داد: همواره از همنشینی با دانشجویان و اساتید و به طور کلی جامعه دانشگاهیان لذت می‌برم و از گسترش این نشست‌ها استقبال خواهم کرد.

وی با تقدیر از تلاش‌های مدیران دانشگاه آزاد اسلامی گنبدکاووس از ابتدا تاکنون، تصریح کرد: از هر ظرفیتی برای کمک به این دانشگاه که دانشگاهی ارزشی و متعلق به نظام جمهوری اسلامی است دریغ نخواهیم کرد و قطعا تلاش خواهیم کرد بیش از گذشته در خدمت دانشگاهیان باشیم.

گفتنی است در این دیدار رضا رضایی‌شیرازی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس و مهدی باقریان فرمانده سابق حوزه بسیج دانشجویی و از اساتید این دانشگاه دقایقی نسبت به وضعیت دانشگاه آزاد گنبدکاووس گزارشی ارائه کردند و برای بهبود کیفی و کمی برنامه‎های علمی، فرهنگی و اجتماعی از رهنمودها و مشاوره امام جمعه این شهرستان استفاده کردند.

انتهای پیام /

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار