معاون سیاسی استاندار گلستان تاکید کرد: رصد سایت‌ها و کانال‌های وابسته به افراد در آستانه انتخابات

​معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان و رئیس ستاد انتخابات استان از رصد تحرکات کاندیداهای احتمالی پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا خبر داد.

رصد تحرکات کاندیداهای احتمالی انتخابات شوراهای شهر و روستا
به گزارش گلستان24، علی‌اصغر طهماسبی در ششمین جلسه ستاد انتخابات استان گفت: رصد اخبار و تحرکات سیاسی، اجتماعی، سخنرانی‌ها و همایش‌هایی با رنگ و بوی انتخاباتی از وظایف اداره کل سیاسی و دبیرخانه ستاد انتخابات استان است و تمام اخبار به دست آمده به وزارت کشور ارسال می‌شود.

وی ادامه داد: به همین منظور تاکنون بیش از 2 هزار و 600 خبر با مضمون انتخاباتی از طریق سامانه به وزارت کشور ارسال شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: همچنین رصد سایت‌ها، وبلاگ‌ها و برخی از کانال‌های وابسته به افراد و جریان‌های سیاسی در آستانه انتخابات، در دستور کار اداره کل سیاسی و دبیرخانه ستاد انتخابات استان قرار دارد.

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان اظهار کرد: خوشبختانه ستاد انتخابات استان گلستان با تشکیل 6 جلسه و 49 مصوبه فعالیت خیلی خوبی داشته و از این حیث نسبت به سایر استان‌ها و حتی ستاد انتخابات کشور جلوتر هستیم.

طهماسبی افزود: تاکنون تعداد 24 جلسه با 119 مصوبه در کمیته‌های ذیل ستاد انتخابات استان و 65 جلسه با 333 مصوبه نیز در ستادهای شهرستانی، تشکیل شده است.

وی از پیش‌بینی یک‌هزار و 625 شعبه اخذ رأی برای انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و ارسال این آمار به ستاد انتخابات کشور خبر داد و اظهار کرد: ممکن است این تعداد صندوق پیش‌بینی شده تا زمان انتخابات دچار تغییرات جزئی در تعداد شود.

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان خاطرنشان کرد: با توجه به همزمانی ثبت‌نام داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا با تعطیلات نوروز 96 تمامی کمیته‌ها باید نیروی کشیک در این ایام داشته باشند ضمن اینکه مرخصی تمام فرمانداران و بخشداران جز با هماهنگی استاندار محترم و رئیس ستاد انتخابات استان از تاریخ 15 اسفند ممنوع است و حضور فرمانداران و بخشداران در این ایام در حوزه‌های انتخاباتی، ضروری است.

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار