ناصر قوامی نماینده قزوین در مجلس ششم در یادداشتی نوشت: دولت در پنج ماه مانده به انتخابات با هجمه‌های زیادی روبه‌رو شده است.

درخواست اصلاح طلبان برای تغییرات در وزارت کشور و اطلاعات
به گزارش گلستان24،​ ناصر قوامی نماینده قزوین در مجلس ششم در یادداشتی نوشت: دولت در پنج ماه مانده به انتخابات با هجمه‌های زیادی روبه‌رو شده است. نماینده قزوین در مجلس ششم در یادداشتی نوشت: دولت در پنج ماه مانده به انتخابات با هجمه‌های زیادی روبه‌رو شده است. سوال این است که باید تمرکز خودش را در این مدت باقی مانده در کدام بخش‌ها بگذارد تا بهترین نتیجه را بگیرد؟ در ابتدا نباید یادمان برود که بخشی از این هجمه‌ها به دولت طبیعی است.
وی در این یادداشت که در روزنامه اعتماد منتشر شد، تاکید کرد: متاسفانه آقای روحانی در حوزه داخلی نتوانسته رضایت طرفداران و پایگاه رای خودش را جلب کند. به عقیده من در حال حاضر ایشان بخش عظیمی از نیروهایی که به او رای داده بودند را بدون اینکه بتواند سر و سامانی بدهد از دست داده است.علت اصلی آن هم این است که در دو حوزه بسیار مهم وزارت کشور و وزارت اطلاعات آقای روحانی خوب عمل نکرده است و نارضایتی از این دو حوزه در میان طرفداران آقای روحانی زیاد است. من فکر می‌کنم ایشان باید تمرکزش را روی این دو بخش گذاشته و اصلاحاتی را در این دو حوزه شروع کند.
گفتنی است، اصلاح طلبان در راستای بدست گیری مدیریت وزارت کشور به ویژه در حوزه استان ها تلاش های زیادی را ساماندهی کرده و یکی از رازهای تداوم دولت اعتدال را تغییرات در سطح استانداران و فرمانداران طرح و بیان می کنند.
تاکید اصلاح طلبان برای تغییرات در وزارت اطلاعات را نیز بی تردید نمی توان در راستای منویات آنان در خصوص انتخابات شوراها و بحث استعلامات نیز دور از ذهن دانست و یا این که اصلاح طلبان به دنبال فضایی هستند که دایره نظارت وزارت اطلاعات بر روی آن ها کمرنگ تر شود.


منبع : شما

ارسال نظر

آخرین اخبار