فرمانده پایگاه بسیج شرکت نفت گلستان: اگر میز و صندلی در انقلاب به ما رسیده به برکت خون شهداست

فرمانده پایگاه بسیج شرکت نفت گلستان بر لزوم توجه مسئولان ادارات به اعیاد و شهادت ائمه اطهار (ع) تصریح کرد: گسست اجتماعی را باید در عملکرد مسئولان ببینیم.

 فرش قرمز زیرپای وزیر پهن می‎کنیم و از تکریم سرمایه‎های معنوی غافلیم
به گزارش گلستان24، محمدعلی مشکور ظهر امروز در جلسه‎ای که در آستانه سالروز ولادت حضرت زهرا (س)، هفته زن و بزرگداشت مقام مادر و تکریم از مادران شهدا در استانداری گلستان برگزار شد، اظهار کرد: چرا باید ادارات بین ائمه معصومین(ع) تفاوت قائل شوند و در اعیاد و یا شهادت برخی از ائمه پارچه مشکی و رنگی بر درب یک اداره نصب می‎شود نتیجه و خروجی تفاوت قائل شدن باید گسست اجتماعی به وجود آورد.
وی تصریح کرد: گسست اجتماعی را همه مسئولانی که پشت میز مسئولیت قرار گرفتند ایجاد می‎کنند همه ما مسئول هستیم و باید روزی در برابر عملکردمان پاسخگو باشیم
رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‎های نفتی گلستان افزود: چرا وقتی فلان مسئول از تهران به استان تشریف می‎آورند فرش قرمز زیر پایش پهن می‎کنیم، صدتا بنر می‎زنیم البته این آسیب نه تنها متوجه این دولت بلکه در تمامی دولت ها وجود داشته است اینها در جای خودش اتفاق بیافتد اما نباید تکریم به شخصیت‎های معنوی مورد غفلت واقع شود.
مشکور با بیان اینکه برای پیروزی انقلاب اسلامی جوانان زیادی به شهادت رسیدند تا این انقلاب تحقق پیدا کند، ابراز کرد: آیا حق مادر شهید که بعد از 38 سال فرزندش را تقدیم این انقلاب کرده است را با بی‎تفاوتی باید پاسخ داد چند بار به دیدار این خانواده‎ها در طول سال رفتیم باید یک برنامه‎ریزی شود تا همه خانواده‎های شهدا در طول سال مورد تکریم واقع شوند.
فرمانده پایگاه بسیج شرکت نفت گلستان گفت: شهدای پنج آذر گرگان نباید فراموش شوند نباید بگذاریم یک مادر شهید فوت کند تا سراغی از آنها بگیریم گرچه آنها نیازی به دلسوزی ما ندارند و ما نیاز داریم که انرژی مثبت از آنها بگیریم و پای خاطرات آنها بنشینیم و تجربه کسب کنیم.
مشکور خطاب به مسئولان اظهار کرد: نباید دنبال دکان، دستگاه، پست، مقام، تشکیلات و ویترین شدن بود اینها به درد نمی‎خورد ویترین واقعی در محضر الهی ثبت و ضبط می‎شود افراد مختلفی پشت میز مسئولیت قرار گرفتند و با این پست‎ها خداحافظی کردند ما هم روزی از این جایگاه خواهیم رفت و آنچه می‎ماند خروجی عملکرد ما است و باید روزی پاسخگو باشیم.
وی ادامه داد: چرا الان باید به فکر افتاد که سراغی از مادران شهید بگیریم چرا استانداری باید به فکر این موضوع بیفتد اینها ضعف ما را نشان می‎دهد بنیاد شهید و امور ایثارگران به تنهایی نمی‎تواند از خانواده‎های شهدا دیدار کند همه ما در برابر شهدا و خانواده‎های آنان مسئول هستیم.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‎های نفتی گلستان با بیان اینکه تکریم از خانواده‎های شهدا نباید به یک روز بسنده شود، گفت: خانواده‎های شهدا در طول 365 روز از سال باید مورد تکریم قرار بگیرند دستگاه‎ها وقتی خلائی احساس می‎کنند باید به یکدیگر گوشزد کرده و در این باره احساس تکلیف کنند.
مشکور با تاکید بر اینکه نباید به خانواده‎های شهدا نگاه ابزاری شود، افزود: باید همیشه قدردان خانواده‎های شهدا باشیم متاسفانه برخی اوقات از آنها استفاده ابزاری و کلیشه‎ای می‎شود باید خانواده‎های شهدا را ولی‎نعمت خود بدانیم اگر آنها کار داشتند ما به سمت آنها برویم نه اینکه آنها را به سیستم اداری خودمان بکشانیم.
وی ابراز کرد: ما تکلیف داریم که به خانواده‎های شهدا به معنای واقعی کلمه تکریم کنیم ما باید احترام کنیم تا دیگران یاد بگیرند و نسل بعدی این حرکت را یک فرهنگ بداند درحقیقت احترام به شهدا و خانواده‎های آنان احترام و عزت‎گذاشتن به نظام اسلامی است اگر خانواده‎های شهدا نبودند ما در این مملکت امنیت نداشتیم.
رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گلستان گفت: آرامش امروز کشور مدیون خون پاک شهدای انقلاب اسلامی و شهدای مدافع حرم است اگر امروز به برکت خون شهدا میز و صندلی در این انقلاب به ما رسیده همه را مدیون شهدا هستیم.
انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار