رئیس پلیس‌راه گلستان خبر داد

رئیس پلیس‌راه استان گلستان از وقوع نخستین سانحه رانندگی منجر به فوت در جاده‌های این استان خبر داد و گفت: تجاوز به چپ راننده پژو علت وقوع این سانحه رانندگی بوده است.

ثبت نخستین سانحه فوتی در جاده‌های گلستان

به گزارش گلستان24،علی عبدی بعد از ظهر امروز  اظهار کرد: ساعت یک بامداد 30 اسفندماه سال 1395، در محور قدیم گرگان به کردکوی به دلیل برخورد دو خودروی پژو یک سانحه فوتی به وقوع پیوست.

وی ادامه داد: این سانحه که در محور قدیم گرگان به کردکوی به وقوع پیوست باعث مرگ یک نفر شد.

رئیس پلیس‌راه استان گلستان خاطرنشان کرد: در این سانحه رانندگی دو خودروی پژو به هم برخورد کرده که علت اصلی وقوع این سانحه تجاوز به چپ یکی از رانندگان بوده است.

عبدی بیان کرد: هر سانحه رانندگی بخصوص سوانح رانندگی منجر به فوت علاوه بر اینکه باعث داغدار شدن خانواده متوفی می‌شود، تمامی کارکنان پلیس را هم آزرده خاطر می‌کند.

وی تاکید کرد: حتی یک سانحه رانندگی فوتی نیز برای پلیس زیاد است و تمام تلاش پلیس بر این است هیچ سانحه رانندگی بخصوص سوانح فوتی اتفاق نیافتد.

رئیس پلیس‌راه گلستان تصریح کرد: پیشگیری از وقوع سوانح رانندگی نیازمند همکاری مردم و تمامی شهروندان است زیرا عامل اصلی پیشگیری از سوانح رانندگی، رعایت قوانین و مقررات از سوی رانندگان و شهروندان است.

عبدی گفت: با تلاش‌های انجام شده توسط پلیس‌راه و پلیس راهور استان مجموع وقوع سوانح رانندگی در سطح شهرهای و جاده‌های استان گلستان 20 درصد کاهش داشته است.

وی در پایان اضافه کرد: در طرح نوروزی امسال از زمان آغاز طرح تا به امروز سه نفر در سطح شهرها و جاده‌های استان گلستان بر اثر وقوع سوانح رانندگی جان خود را از دست داده‌اند و این در حالی است که در مدت مشابه سال گذشته تعداد فوتی‌های جاده‌ها و شهرهای استان گلستان 9 نفر بوده است.

منبع:فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار