رئیس هیات ورزش‌های همگانی گلستان :

رئیس هیات ورزش‌های همگانی گلستان از اعزام تیم ایروبیک بانوان گلستان به مسابقات قهرمانی کشور خبر داد و گفت: پنج بازیکن از گلستان به این مسابقات اعزام می‌شوند.

اعزام تیم ایروبیک بانوان گلستان به مسابقات قهرمانی کشور
به گزارش گلستان24، الهه غیناقی اظهار کرد: مسابقات قهرمانی ایروبیک بانوان کشور طی دو روز در تاریخ‌های 31 فروردین و یکم اردیبهشت ماه سال جاری به میزبانی بوشهر برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: تیم ایروبیک بانوان استان گلستان نیز متشکل از پنج بازیکن در این رقابت‌ها حاضر خواهد شد.

رئیس هیات ورزش‌های همگانی گلستان خاطرنشان کرد: سعی کردیم تا بهترین بازیکنان را که شرایط آمادگی بهتری نسبت به باقی فعالان این رشته ورزشی دارند به مسابقات اعزام کنیم.

غیناقی بیان کرد: با توجه به حضور اکثر استان‌های کشور در این مسابقات و با توجه به کم‌تجربه بودن بازیکنان انتخاب شده برای شرکت در این رقابت‌ها، هدف ما از حضور در این مسابقات افزایش سطح تجربه بازیکنان است.

وی تاکید کرد: ما تلاش می‌کنیم تا بهترین عملکرد را در این رقابت‌ها به نمایش بگذاریم و با آنکه نگاه دور از انتظار به کسب نتایج بسیار خوب نداریم اما شاید توانستیم همانند بسیاری از مسابقات ورزشی که نتیجه در آن مشخص نیست، به عنوان تیمی غیرقابل انتظار ظاهر شده و نتایج خوبی را کسب کنیم.

غیناقی در پایان ابراز کرد: تمام تلاش فعالان ورزش استان گلستان به خصوص در بخش بانوان، ایجاد تحرک، پویایی و نشاط بین بانوان است زیرا آینده کشور و جامعه اسلامی به تندرستی و شادابی بانوان بستگی دارد و این دختران جوان در آینده‌ای نه چندان دور مادران آینده‌ای هستند که می‌توانند با سالم نگه داشتن جسم و روح خود، فرزندانی سالم را به آینده کشور تحویل دهند.

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار