مدیرکل اوقاف گلستان خبر داد:

حجت الاسلام سهرابی در اختتامیه سی و نهمین دوره از مسابقات قرآن کریم گفت: 4670 متسابق در سنین بالای 18 سال در این دوره از مسابقات شرکت کردند.

حضور بیش از 4600 متسابق در سی و نهمین دوره از مسابقات قرآن کریم گلستان

به گزارش گلستان24، حجت الاسلام سیف الله سهرابی مدیرکل اوقاف گلستان عصرامروز یکشنبه چهاردهم شهریورماه در مراسم اختتامیه سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم استان گلستان درآستان مقدس امام زاده نور(ع) گرگان اظهار داشت: الحمدلله توفیق داشتیم مسابقات امسال با یاد و نام 4000 شهید استان گلستان برگزار شود و جا دارد تشکر ویژه ای از سردار صادقی فرماندهی محترم سپاه نینوا استان و همکاران بنده در اداره اوقاف مخصوصا حجت الاسلام دارابی معاونت فرهنگی اداره کل  اوقاف استان داشته باشم که توانستند به نحو احسن این دوره از مسابقات را برگزارنمودند داشته باشم.

 حجت الاسلام سهرابی گفت: درسی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در مقطع بزرگسالان(بالای 18سال) 4 هزار و 670 نفر گلستانی در 9 رشته در مرحله شهرستانی با یکدیگر به رقابت پرداختند و از بین متسابقین شرکت کننده 121 نفرآقا و 119 نفر از بانوان توانستند به مرحله شهرستانی راه یابند که از بین ره یافتگان 47 نفر توانستند به مرحله استانی و از این تعداد 16 شرکت کننده توانستند حائز رتبه برتر شوند .و به مرحله کشوری راه یافته اند.

مدیرکل اوقاف گلستان اذعان داشت: برای توانمند سازی راه یافتگان به مرحله کشوری این دوره از مسابقات برنامه ریزی شده تا یک دوره آموزشی براین این افراد برگزار کنیم.

وی افزود: مرحله کشوری سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم مهرماه سالجاری به میزبانی استان گیلان برگزار خواهد شد.

مدیرکل اوقاف گلستان تصریح نمود: انشاالله در آینده دنبال این هستیم که مسابقات کشوری را در استان خود برگزار کنیم و این مسابقات کشوری می تواند فضای استان ما را نورانی کند و مردم استان هم بتوانند دراین مسابقات حضور پیدا کنند و از نوای دلنشین قاریان و حافظان قرآن کریم بهره مند شوند.


انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار