رئیس دانشگاه منابع طبیعی گرگان:

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان از رشد چهار برابری درآمدهای این دانشگاه در سال گذشته نسبت به سال ۹۲ خبر داد.

درآمدهای دانشگاه منابع طبیعی گرگان ۴ برابر شد
به گزارش گلستان24، علی نجفی نژاد اظهار کرد: سال گذشته درآمد مصوب این دانشگاه حدود ۴۲ میلیارد ریال بود که نسبت به سال ۹۴ حدود ۴۴ درصد رشد داشت.

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان خاطر نشان کرد: در سال ۹۲ درآمد مصوب این دانشگاه ۱۳ میلیارد ریال بود که با مقایسه ارقام می توان گفت، در سال ۹۵ درآمدهای دانشگاه نسبت به سال ۹۲، رشد چهار برابری داشته است. 

وی ادامه داد: با وجود فراز و نشیب های اقتصادی کشور در سال گذشته این دانشگاه توانست ۱۰۰ درصد اعتبارات هزینه ای خود را جذب کند. 

وی افزود: اعتبارات هزینه ای سال ۹۵ این دانشگاه ۵۰۴ میلیارد ریال مصوب شده بود که ۱۰۰ درصد تخصیص یافت.

نجفی نژاد با بیان اینکه میزان دریافتی دانشگاه با رشد بیش از ۲۰ درصد روبرو بوده، گفت: در سال گذشته میزان درآمدهای این دانشگاه بیش از ۳۰ میلیارد ریال مصوب شد که نسبت به سال ۹۴ با رشد ۶۱ درصدی همراه بوده است. 

علی نجفی نژاد

افزایش ۱۰۰ درصدی اعتبارات هزینه ای در چهار سال گذشته

وی با اعلام اینکه اعتبارات هزینه ای دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در سال ۹۶ نسبت به سال ۹۲ با افزایش ۱۰۰ درصدی همراه است، گفت: در سال ۹۲، حدود ۳۹۵ میلیارد ریال اعتبار هزینه ای برای این دانشگاه مصوب شد.
به گفته نجفی نژاد، در حال حاضر حدود ۶۰۴ میلیارد ریال اعتبار هزینه ای برای این دانشگاه تصویب شده که نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد رشد داشته است.

منبع : مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار