استاندار گلستان:

استاندار گلستان گفت: سرانه ورزش گلستان افزایش داشته است، اگر چه هنوز در آغاز راه هستیم و این موضوع رویکردی برای سال های آینده است.

سرانه ورزش گلستان افزایش یافت
به گزارش گلستان24، حسن صادقلو عصر یکشنبه در آئین افتتاحیه دومین دوره المپیاد ورزشی استان گلستان، اظهار کرد: برگزاری نخستین المپیاد ورزش گلستان اقدام هوشمندانه ای از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان بود و خوشحالیم که دومین دوره آن در حال برگزاری است.
 

وی افزود: وزیر وقت ورزش و جوانان که در افتتاحیه نخستین المپیاد ورزش گلستان حضور داشت از این اقدام اظهار خرسندی کرده بود و امیدواریم در سایه چنین رقابت هایی استعدادها شکوفا شوند.

صادقلو تصریح کرد: ما باید از اینگونه اقدامات برای ورزش گلستان حمایت و پشتیبانی کنیم و بنده وظیفه خود دیدم تا در این افتتاحیه حضور داشته باشم.

وی ادامه داد: بنیانگذاری المپیاد در گلستان موجب شد تا ورزش استان به رتبه چهارم کشور برسد و در زمینه اخلاق ورزشی هم توفیقات خوبی کسب کردیم.

استاندار گلستان با بیان اینکه ورزش بهترین راه برای مقابله با آسیب های اجتماعی است، گفت: ورزش راه خوبی برای مهار آسیب های اجتماعی است و برگزاری المپیاد ورزشی کمک زیادی به این موضوع خواهد کرد.

صادقلو افزود: سرانه ورزش گلستان افزایش داشته است، اگر چه هنوز در آغاز راه هستیم و این موضوع رویکردی برای سال های آینده است.

حسن صادقلو

وی با بیان اینکه شاخص های اختصاصی گلستان افزایش یافته، یادآور شد: توفیقات ورزش گلستتن حاصل تلاش و همت مسئولان، ورزشدوستان و فکوران ورزش استان بوده و برنامه ریزی های قابل قبولی انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: نوجوانان ورزشکار حاضر در المپیاد می توانند مانند بزرگانی چون سردار آزمون و فرهاد قائمی در رقابت های فراملی بدرخشند.

منبع : مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار