مدیرکل ورزش و جوانان گلستان:

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت: برگزاری المپیاد ورزشی در گلستان موجب احیای رشته‌های ورزشی ریشه دار استان خواهد شد.

المپیاد رشته‌های ورزشی ریشه دار گلستان را احیا می‌کند
به گزارش گلستان24، بهمن طیبی در حاشیه افتتاحیه دومین المپیاد ورزشی گلستان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: برخی رشته‌های ورزشی در استان گلستان دارای ریشه و استعداد هستند که باید سعی کنیم تا احیا شوند.
 

وی افزود: یقین داریم که برگزاری رقابت‌های المپیاد ورزشی در استان موجب خواهند شد تا این رشته‌های آمایشی احیا شده و به جایگاه واقعی خود برسند.

کمیته استعدادیابی المپیاد استعدادها را شناسایی می کنند

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان تصریح کرد: باید به چنین رشته‌هایی بها دهیم تا در آینده شاهد مدال آوری ورزشکاران گلستانی در عرصه‌های ملی و فرمالی باشیم.

طیبی با بیان اینکه در دومین دوره المپیاد ورزشی گلستان قرار بود سه رشته دیگر اضافه شود، تصریح کرد: تیم‌های مورد نظر در این سه رشته به حد نصاب نرسیدند تا رقابت‌ها در همان ۱۰ رشته برگزار شود.

وی با بیان اینکه شعار این مسابقات «المپیاد، میعادگاه ورزش گلستان» است، گفت: کمیته استعدادیابی اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان هم در این رقابت‌ها مستقر است تا استعدادهای نوجوان ۱۰ رشته حاضر در المپیاد را شناسایی کند.

بهمن طیبی

لازم به ذکر است؛ آئین افتتاحیه دومین دوره رقابت‌های المپیاد ورزشی استان گلستان بعدازظهر یکشنبه در سالن امام خمینی (ره) گرگان برگزار شد.

در این دوره از مسابقات که با شعار «المپیاد، میعادگاه ورزش گلستان» از ۲۴ فروردین تا هشتم اردیبهشت برگزار می‌شود، بیش از دو هزار و ۵۰۰ ورزشکار نوجوان پسر و دختر حضور دارند که در رشته‌های کشتی آزاد (پسران)، فوتبال (پسران)، فوتسال (دختران)، والیبال، بسکتبال، تکواندو، کاراته، دو و میدانی، تنیس روی میز و ژیمناستیک با یکدیگر رقابت می‌کنند.

منبع : مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار