مدیرکل ثبت احوال گلستان:46 هزار کارت ملی هوشمند آماده در ادارات ثبت استان وجود دارد

​مدیرکل ثبت احوال گلستان گفت: برای شرکت در انتخابات 29 اردیبهشت ماه امسال همراه داشتن کارت ملی هوشمند الزامی نیست و تنها ارائه کد ملی به کاربر شعبه اخذ رای کافی است.

داشتن کارت ملی هوشمند برای شرکت در انتخابات الزامی نیست
به گزارش گلستان24، حسین وفایی اظهار کرد: ستاد انتخابات ثبت احوال در استان گلستان تشکیل شده و حتی در زمان تعطیلات نوروز نیز به تمامی استعلام‌های مورد نیاز پاسخ داده شده و به طور کامل آماده خدمت‌رسانی به شهروندان و داوطلبان هستیم.

وی ادامه داد: همه افرادی که متولد 29 اردیبهشت ماه سال 1378 و قبل از آن هستند می‌توانند در انتخابات شرکت کنند و توصیه ما این است از امروز مردم شریف استان گلستان نسبت به شناسنامه‌های جدید و کارت ملی هوشمند اقدام کنند.

مدیرکل ثبت احوال استان گلستان خاطرنشان کرد: ما برای خدمت‌رسانی در انتخابات مشکلی نداریم و با آمادگی کامل خدمات را به مردم ارائه خواهیم کرد.

وفایی تاکید کرد: کارت ملی برای حضور در انتخابات الزامی نیست اما در رند برگزاری انتخابات موثر خواهد بود و افراد برای شرکت در انتخابات باید کد ملی خود را داشته و به کاربر مورد نظر در شعب برگزاری انتخابات ارائه دهند.

وی افزود: 46 هزار کارت هوشمند آماده در ادارات ثبت احوال استان گلستان وجود دارد و همه افرادی که تا دی ماه سال گذشته درخواست کارت ملی هوشمند را تحویل داده و مدارک این افراد به سازمان ثبت احوال ارسال شده، کارت‌های هوشمند آنها آماده است و افراد می‌توانند به ادارات ثبت احوال استان مراجعه و کارت هوشمند ملی خود را دریافت کنند.

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار