پس از پایان نام نویسی نامزده های شرکت در انتخابات دوره پنجم شورا؛

نزدیک به 266 نفر برای خدمت به مردم گرگان برای پنجمین دوره شورا به صف شدند اما خیلی از چهره های احتمالی برای ثبت نام نیامدند .

چهره هایی که برای شورای شهر گرگان نیامدند + اسامی و تصاویر

به گزارش گلستان24،کم کم حال و هوای انتخاباتی در شهرگرگان شکل می گیرد و نامزدهای ثبت نام شده این روزها با ابزارهای مختلف من جمله تلگرام مشغول معرفی خود هستند .

266 نفر در شهر گرگان مرکز استان گلستان ثبت نام کردند ، امری که از ماهها پیش قابل پیش بینی بود و حتی برخی سایتها و رسانه ها عدد آن را بزرگتر از رقم فعلی پیش بینی می کردند .

اما در این بین بودند افرادی که جزو گزینه های احتمالی حضور در پارلمان محلی گرگان به شمار رفته اما یا نخواستند و یا نتوانستند در این عرصه توفیق خدمت داشته باشند .

ذیلا به برخی چهره ها اشاره می شود :

عیدالرضا چراغعلی : منتخب اول دو دوره شورای اسلامی شهر گرگان برای دوره پنجم ثبت نام نکرد .

چراغعلی در دوره سوم 7 سال نماینده اول مردم گرگان بود و در دوره چهارم هم بیش از یک سال حضور یافت اما بعد از انتخاب به عنوان مدیرکل دفتر شهری استانداری به هوای پست های بالاتر رای مردم را فراموش و به سایت اداری کوچ کرد.

نتیجه تصویری برای عبدالرضا چراغعلی

این اقدام وی با انتقاد مخالفین و حتی طرفدارانش مواجه شد تا آنجایی که در برخی مطالب شبکه های اجتماعی او را فردی غیرقابل اعتماد در انتخابات و تحقق وعده هایش برشمردند.

گفته می شود وی احتمالا به دلیل شانس بالای رای آوردن لیست حامیان شهردار از حضور در این دوره امتناع کرد .

قدسیه آبشناس : کاندیدای پرطرفداری که احساس می شد قصد حضور در انتخابات شورا را دارد اما او هم با آن همه تخصص و تجربه به میدان نیامد .

نتیجه تصویری برای قدسیه آبشناس

فرهاد توماج : وکیل خوشنام و پرهوادار گرگانی که چند دوره نامزد انتخابات مجلس نیز بود جزو گزینه های احتمالی بود اما نام او هم در لوح ثبت نام کنندگان دوره پنجم دیده نمی شود.

نتیجه تصویری برای فرهاد توماج

احسان مکتبی : یکی از چهره های مشهور اصلاح طلبان گرگان که در ماههای اخیر به دلیل کم توجهی اصلاح طلبان چندان رسانه ای نشده اما او تجربه و پتاسنیل بالایی برای مدیریت شهری دارد اما او هم ثبت نام نکرد.

نتیجه تصویری برای احسان مکتبی

علی اصغر تناور : یکی دیگر از مدیران باسابقه و با تجربه شهر گرگان که سالهای اخیر فعالیتهای سیاسی را به همراه مرحوم قاسم حاج محمدی و دکتر نعیمی پیگیر بود و عضو شورای 17 نفره جمنا گلستان نیز هست ، علی اصغر تناور بود که او هم نیامد.

نتیجه تصویری برای علی اصغر تناور + گرگان

علی اصغر بیانی : قائم مقام سابق شهردار گرگان و مدیر کل اداری مالی استانداری که بعد از استعفایش از استانداری خیلی ها فکر می کردند او برای شورای شهر می آید اما او هم نیامد.

نتیجه تصویری برای علی اصغر بیانی مدیر کل اداری مالی استانداری

عاطفه حاج محمدی : دختر مرحوم قاسم حاج محمدی عضو اسبق شورای شهر گرگان هم که سال گذشته در انتخابات مجلس بیش از 18 هزار رای داشت هم نیامد. خیلی ها فکر می کردند که یکی از نفراتی که ثبت نام می کند عاطفه حاج محمدی است اما او نیز نیامد .

نتیجه تصویری برای عاطفه حاج محمدی

چهره های ورزشی : "قنبر جلالی" ، "حمید کلاسنگیانی"  و  "وحید تجری" نیز سه چهره ورزشی بودند که نام آنها در این مدت زیاد روی زبانها شنیده می شد . اما این سه نفر هم علاوه بر اینکه حرفهای زیادی در خصوص مسائل شهری داشتند ترجیح دادند به میدان نیایند تا از گزینه های مورد نظر خود حمایت کنند.

فعالین فرهنگی اجتماعی : سید روح الله حسینی ، محمد جواد ساوری ، اصغر مقصودلو ، محمد کیقبادی ، محسن مهیمنی ، علیرضا فرساد ، حسین پایین محلی ، حمیدرضا فرشید نیا ، موسی الرضا رایجی ، علی اسدی و موسی الرضا رضایی که احساس می شد برای حضور در شورا آماده می شوند نیز پای کار نیامدند.

منبع:گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار